Som dere sikkert har fått med dere kommer Christian til å starte med drifting. Det samme kommer min bror til å fortsette med...sitter litt her ensom og forlatt med en bil som ikke fungerer til det; noe som igjen medfører at jeg ikke får blitt med de fine gutteturene som vi hadde når vi dro på banekjøring.
Det dilemaet jeg sitter igjen med er: rydde bort mr2en for å bygge en driftebil\sladdebil eller fortsette med mr2en, for jeg føler ikke jeg har økonomi (eller tid og pågangsmot) til å gjøre begge deler. Har litt blanda følelser, for en del av meg kunne tenkt seg å sette igang med et prosjekt som bestod av å fyre opp vinkelsliperen og kappe plass til en stor motor i en lett rwd bil, men den andre delen av meg kunne tenkt seg å gjøre ferdig (og oppgradere) mr2en. Er litt usikker, for jeg har bare kompiser som maser om å starte med sladde\drifte, og jeg er jo lettpåvirkelig, så kom med litt argumentasjon...
(Bare for å nevne det kommer jeg ikke til å kjøpe ferdig bil, for 2\3 av "moroa" er å bygge selv.)

(Bare for å nevne det kommer jeg ikke til å kjøpe ferdig bil, for 2\3 av "moroa" er å bygge selv.)
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.