TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rydde bort (selge) mr2 mk1.6 ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #263994  av Arne rebel

Som dere sikkert har fått med dere kommer Christian til å starte med drifting. Det samme kommer min bror til å fortsette med...sitter litt her ensom og forlatt med en bil som ikke fungerer til det; noe som igjen medfører at jeg ikke får blitt med de fine gutteturene som vi hadde når vi dro på banekjøring. :cry: Det dilemaet jeg sitter igjen med er: rydde bort mr2en for å bygge en driftebil\sladdebil eller fortsette med mr2en, for jeg føler ikke jeg har økonomi (eller tid og pågangsmot) til å gjøre begge deler. Har litt blanda følelser, for en del av meg kunne tenkt seg å sette igang med et prosjekt som bestod av å fyre opp vinkelsliperen og kappe plass til en stor motor i en lett rwd bil, men den andre delen av meg kunne tenkt seg å gjøre ferdig (og oppgradere) mr2en. Er litt usikker, for jeg har bare kompiser som maser om å starte med sladde\drifte, og jeg er jo lettpåvirkelig, så kom med litt argumentasjon...
(Bare for å nevne det kommer jeg ikke til å kjøpe ferdig bil, for 2\3 av "moroa" er å bygge selv.)
 #264022  av Christian

Arne rebel skrev:...en del av meg kunne tenkt seg å sette igang med et prosjekt som bestod av å fyre opp vinkelsliperen og kappe plass til en stor motor i en lett rwd bil, men den andre delen av meg kunne tenkt seg å gjøre ferdig (og oppgradere) mr2en.

Akkurat det er det nok ingen som betviler :wink:

Jeg synes du skal få mr2'en til å gå skikkelig først jeg. Så kan du evnt. begynne på ett nytt prosjekt om du vil, (Håper jo det) mens du har mr2'en å bruke. En billig driftebil hadde du laget deg for en latterlig lav sum, det er jeg sikker på. :)

#264033  av Larsen

Hvorfor flytter du ikke bare motoren på mr2en til fronten :wink:

#264037  av Christian

Ikke gi ham ideer nå :lol:

Jeg ville gjort mr2en ferdig, fordi det kun er maping som skal til. Dette har du hele vinteren til om så. Om du ikke gjør ferdig breddinga spiller ikke det noen rolle. Men få motoren til og gå skikkelig, slik at du kan bruke bilen når du vil.

SÃ¥ setter du vinkelsliperen i en lett rwd bil :D

#264038  av jumbo

Larsen skrev:Hvorfor flytter du ikke bare motoren på mr2en til fronten :wink:
Som Christian sier - vær VELDIG forsiktig med hva du foreslår til akkurat denne fyren :lol:

#264067  av sindrejl

Larsen skrev:Hvorfor flytter du ikke bare motoren på mr2en til fronten :wink:
:shock: :shock: noen måtte jo komme med det :lol: :lol: