Jeg tenker å kjøpe bil snart, og har allerede vært ute å prøvd en stk.
Dette var en 1991 som hadde gått 185.000.
I annonsen står det ovehalte calippere, byttet hjullager og klosser.
Jeg måtte jobbe mye med rattet for å holde bilen rett ved vanlig kjøring, og under akselerasjon så måtte jeg konsentrere meg mest om å styre (unormalt mye synes jeg) Og ved bremsing så var det vibrasjon i hele bilen.
Så spørmålet er:
Er dette normalt for denne kilometerstand?
Er det noe som går igjen på alle MR2 eller er det svært avhengig av bruk/misbruk og slitedeler?
Og i tilfelle hvilke deler kan jeg skifte om jeg synes bilen er for upresis på styringa? tannstang, tannhjul etc. ?
Jeg mener at en sånn sportsbil skal være tight i styring!
Det er jo en "veigrep" bil
Dette var en 1991 som hadde gått 185.000.
I annonsen står det ovehalte calippere, byttet hjullager og klosser.
Jeg måtte jobbe mye med rattet for å holde bilen rett ved vanlig kjøring, og under akselerasjon så måtte jeg konsentrere meg mest om å styre (unormalt mye synes jeg) Og ved bremsing så var det vibrasjon i hele bilen.
Så spørmålet er:
Er dette normalt for denne kilometerstand?
Er det noe som går igjen på alle MR2 eller er det svært avhengig av bruk/misbruk og slitedeler?
Og i tilfelle hvilke deler kan jeg skifte om jeg synes bilen er for upresis på styringa? tannstang, tannhjul etc. ?
Jeg mener at en sånn sportsbil skal være tight i styring!
Det er jo en "veigrep" bil
