Hei!
Ny her på forumet, forsåvidt ny med Toyota og
Har kjøpt meg en Corolla AE101L som jeg trives godt med.
1993 modell, 1.6 (4AFE) automat med 114 illsinte hk.

Foreløpige planer for bilen videre er stort sett bilstereo.
Har montert en Pioneer DEH-P6900IB. De originale 6.5" høyttalerne i dørene framme spiller overraskende bra kun med ny cd-spiller
Ellers skal jeg begynne med:
2x Alpine SWR-1022D i 85 liters kasse med 6" aeroport. Venter på plater i 19mm MDF fra en lokal møbelsnekker som kutter med CNC maskin til meg. Blir fin passform av sånt
Macrom M2A.500D, Digital monoblokk til subkassen.
Har også liggende en Macrom M2A.490 4 kanals forsterker som tas i bruk når jeg har funnet meg et passende komponentsett. Komplett Windows XP/Centrafuse carputer system med GPS/Wlan osv ligger også på vent, vurderer om det skal monteres i denne bilen.
Oppdaterer etter hvert
Cya!
Ny her på forumet, forsåvidt ny med Toyota og

Har kjøpt meg en Corolla AE101L som jeg trives godt med.
1993 modell, 1.6 (4AFE) automat med 114 illsinte hk.

Foreløpige planer for bilen videre er stort sett bilstereo.
Har montert en Pioneer DEH-P6900IB. De originale 6.5" høyttalerne i dørene framme spiller overraskende bra kun med ny cd-spiller

Ellers skal jeg begynne med:
2x Alpine SWR-1022D i 85 liters kasse med 6" aeroport. Venter på plater i 19mm MDF fra en lokal møbelsnekker som kutter med CNC maskin til meg. Blir fin passform av sånt

Macrom M2A.500D, Digital monoblokk til subkassen.
Har også liggende en Macrom M2A.490 4 kanals forsterker som tas i bruk når jeg har funnet meg et passende komponentsett. Komplett Windows XP/Centrafuse carputer system med GPS/Wlan osv ligger også på vent, vurderer om det skal monteres i denne bilen.
Oppdaterer etter hvert