Litt vått kan en si, men likevel klarte jeg å ødelegge noe på bilen etter ca 5 runder....et hull i gearkassen og bilen måtte fraktes hjem på (broderens) henger, og i bytte måtte jeg kjøre sierraen hans hjem igjen, noe en kan si var slitsomt

Må i samme slengen få takke for at jeg fikk sitte på noen runder slik at jeg fikk kjenne draget i andre sine mr2er, og ikke minst få prøvekjøre jombo sin mk2 (noe jeg ikke hadde trodd

). Fikk også ut litt frustrasjon ved å sladde med broderens sierra, takker for lånet av bil (litt kjedelig at jeg drifter bedre enn han...

)
Det var overaskende mange biler som møtte opp i pøs-regnet, noe som jeg tror har noe med at flere merker hvor moro det er å leke seg på en stripe uten for lange køer og at profilerte og påkosta biler i hundretusen klassen som blir favorisert, slik som på visse andre "treff". Her var det kun bilglede og kjøreglede på folkelig nivå slik at alle kan føle seg inkludert, eneste som manglet var den "sosiale" biten som pleier å være på sommer treffet. Så Christian må føle sitt ansvar og ikke glemme sine røtter. Han må arrangere i samme ånd til neste år