TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høst-treff Dagali 2007

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#264929  av Christian

Det skal nok gå det, er jo ikke sikkert jeg får solgt haugen engang :lol:

#264946  av Amund

Var jo et greit treff det der, men ein smule vått og surt.
Men turen heim tok seg veldi opp når me kom vestover til TØRRE veier!! :twisted: :twisted: :twisted:
Eller kva Kenneth? :wink:

#264953  av Arne rebel

Litt vått kan en si, men likevel klarte jeg å ødelegge noe på bilen etter ca 5 runder....et hull i gearkassen og bilen måtte fraktes hjem på (broderens) henger, og i bytte måtte jeg kjøre sierraen hans hjem igjen, noe en kan si var slitsomt :wink: Må i samme slengen få takke for at jeg fikk sitte på noen runder slik at jeg fikk kjenne draget i andre sine mr2er, og ikke minst få prøvekjøre jombo sin mk2 (noe jeg ikke hadde trodd :) ). Fikk også ut litt frustrasjon ved å sladde med broderens sierra, takker for lånet av bil (litt kjedelig at jeg drifter bedre enn han... :P)
Det var overaskende mange biler som møtte opp i pøs-regnet, noe som jeg tror har noe med at flere merker hvor moro det er å leke seg på en stripe uten for lange køer og at profilerte og påkosta biler i hundretusen klassen som blir favorisert, slik som på visse andre "treff". Her var det kun bilglede og kjøreglede på folkelig nivå slik at alle kan føle seg inkludert, eneste som manglet var den "sosiale" biten som pleier å være på sommer treffet. Så Christian må føle sitt ansvar og ikke glemme sine røtter. Han må arrangere i samme ånd til neste år 8)

#264954  av MR2WideBody

bilder og film !!!!! :lol:

#265091  av Amund

Ein liten og meeeget dårlig filmet snutt frå Dagali:

#265153  av kennethx

Amund skrev:Ein liten og meeeget dårlig filmet snutt frå Dagali:
Ett ord, STATIV!! Skulle bedt meg ta med mitt ;)

Bare slapp av arne, du var ikke den eneste som klarte ødelegge noe.

Jeg hadde jo satt meg som målsettning å sladde til de gamle vinterdekkene punkterte, jeg var godt på vei når servostyringen konket ut. Jeg valgte å avslutte morroen da, ettersom bilen ble "litt" tung på rattet til å drive kontra sladdning nedover langstrekket, hehe.

Servopumpen greier levere litt trykk over 2000 rpm, men hyler fælt. Sjekket pris på ny på Toyota, bare 8216,- Kr :shock:

#265171  av Amund

Han som filma fraus så jævli... hehe, skalv littegranne kan du sei. derfor vart det sånn uggen filming :roll:
Sånn er det når eg er opptatt med kjøring, og ikkje har tid til å filme :wink:

#265184  av k_one

kennethx skrev: Servopumpen greier levere litt trykk over 2000 rpm, men hyler fælt. Sjekket pris på ny på Toyota, bare 8216,- Kr :shock:
Sjekk ut denne linken
Pris fra ca 450,- til 697,-

Digger at dollar'n står så lavt i kurs altså..hehe :P

#265187  av kennethx

Amund skrev:Han som filma fraus så jævli... hehe, skalv littegranne kan du sei. derfor vart det sånn uggen filming :roll:
opptatt med kjøring du liksom... :roll: ...men turen hjem tok seg opp når vi kom nermere vestlandet og de tørre veiene ja :twisted:

#265308  av Amund

kennethx skrev:
Amund skrev:Han som filma fraus så jævli... hehe, skalv littegranne kan du sei. derfor vart det sånn uggen filming :roll:
opptatt med kjøring du liksom... :roll: ...men turen hjem tok seg opp når vi kom nermere vestlandet og de tørre veiene ja :twisted:
Var eg ikkje opptatt med kjøring då? :roll: hehe, eller tenkte du på noko spes? :wink:
Tok seg opp på turen heim ja, når det vart tørre veier. (på vestlandet for ein gongs skuld...) trur det var ein bmw og ein daudi som vart lettere skremt i vert fall. (og ein avensis som datt litt bak innimellom), Anders holdt på å sovne oppe på fjellet ein plass, men våkna igjen på vei ned. skjønner det ikkje :roll:
Og når eg såg i speilet, var det kun det breie gliset ditt som var synligt :lol:

#265335  av kennethx

Amund skrev: Var eg ikkje opptatt med kjøring då? :roll: hehe, eller tenkte du på noko spes? :wink:
Neii....du var nå lettere distrahert...hadde ikke så mye med kjøring å gjøre :lol:
Amund skrev: Tok seg opp på turen heim ja, når det vart tørre veier. (på vestlandet for ein gongs skuld...) trur det var ein bmw og ein daudi som vart lettere skremt i vert fall. (og ein avensis som datt litt bak innimellom), Anders holdt på å sovne oppe på fjellet ein plass, men våkna igjen på vei ned. skjønner det ikkje :roll:
Og når eg såg i speilet, var det kun det breie gliset ditt som var synligt :lol:
hehe, vanskelig å ikke glise litt....nå er jo religion litt "tabu" hehe, men...la ladetrykket holdes hellig, over de evige fjelloverganger, amen! :D

#265345  av Amund

kennethx skrev:
Amund skrev: Var eg ikkje opptatt med kjøring då? :roll: hehe, eller tenkte du på noko spes? :wink:
Neii....du var nå lettere distrahert...hadde ikke så mye med kjøring å gjøre :lol:
NÃ¥ja, litt sammenheng var det vel?
Kennethx skrev:
Amund skrev: Tok seg opp på turen heim ja, når det vart tørre veier. (på vestlandet for ein gongs skuld...) trur det var ein bmw og ein daudi som vart lettere skremt i vert fall. (og ein avensis som datt litt bak innimellom), Anders holdt på å sovne oppe på fjellet ein plass, men våkna igjen på vei ned. skjønner det ikkje :roll:
hehe, vanskelig å ikke glise litt....nå er jo religion litt "tabu" hehe, men...la ladetrykket holdes hellig, over de evige fjelloverganger, amen! :D
:twisted:

#265349  av jumbo

kennethx skrev:hehe, vanskelig å ikke glise litt....nå er jo religion litt "tabu" hehe, men...la ladetrykket holdes hellig, over de evige fjelloverganger, amen! :D
Hey!

Det blir 100 ave maria og 20 push-ups!

btw, hvordan klarer dere egentlig å kjøre hardt over fjellet i det hele tatt.... sist jeg var over der var det berg-og-dalbane asfalt overalt...

#265352  av Amund

jumbo skrev:
kennethx skrev:hehe, vanskelig å ikke glise litt....nå er jo religion litt "tabu" hehe, men...la ladetrykket holdes hellig, over de evige fjelloverganger, amen! :D
Hey!

Det blir 100 ave maria og 20 push-ups!

btw, hvordan klarer dere egentlig å kjøre hardt over fjellet i det hele tatt.... sist jeg var over der var det berg-og-dalbane asfalt overalt...
Kven har sagt at me kjørte hardt over fjellet? :roll: hehe
Dessuten, så er det ikkje såååå dårlig vei der. er komt mykje ny asfalt, spesielt i tunnellene.

#265353  av jumbo

Er sikkert bedre om sommern uten tele... og jeg har ikke vært over vidda på ei god stund - kjørte stort sett hol-aurland når jeg var frem og tilbake til toyparts sist vinter.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10