Skjønner ikke helt hvorfor folk ikke ser på muligheten til og bygge om bilene til E85. Der vil man få effekt gevist utsen at det koster fletta. Stort sett må dyser byttes(ikke de som allerede har "store" dyser") og tenning justeres. Det er nå gitt tillatelse til og bruke det i rally så bilen min skal nå bygges om til det, blir faktisk mer effekt og høyere moment en det er på 102 oktan racefuel, E85 har opp mot 106 oktan. Ulempen blir ca.20-30% høyere drivstoff forbruk på vanlige biler, men hva gjør vel det, min bruker ca. 7 liter pr. mil på full gass og race fuel koster 40 kr. liter`n, E85 ca. 8 kroner.
Nesten miljøvenlig er det også!

1997 Toyota Celica St205, rallybil.
2004 VW Touareg 2,5 Tdi
2005 Mercedes 316 Sprinter
1992 Kawasaki ZXR750
http://rally.blogg.no
2004 VW Touareg 2,5 Tdi
2005 Mercedes 316 Sprinter
1992 Kawasaki ZXR750
http://rally.blogg.no