kaimagne skrev:
Vups... Dette var da i overkant av hva jeg trodde var normalt...
LOL

Man LEKER ikke sportsbil vettu
kaimagne skrev:
Men herregud så mye kjøreglede man får igjen... 
Akkurat DET kan jeg love deg...den er like underholdene i alle hastigheter faktsik

Har hatt den i akkurat over 2 år nå...og ENDA er det like gromt å bare ta seg en kjøretur med den...DET har jeg aldri vært borti flr jeg ihvertfall...the novelty når man kjøper seg ny bil pleier gradvis å avta...men "not so" på Supran...trust me on this!
kaimagne skrev:
Målte bensinforbruket på T-Sporten til 0,60
på langkjøring på lørdag. Skal jo sies at det ikke var mye forbikjøringer da, bare cruising de luxe (med dama ved siden av, og ungen i baksetet)
Celica? Er ikke det de små Toyota'ene med 4-cylindra motor det da?

j/K

0.6 er nok fint mulig med Celica på langkjøring ja... Tilsvarende med Supran vil være rundst litern
kaimagne skrev:
Arghers, jeg tenker Supra dagen lang for tida...
Du VET du ikke får fred før det står en i garasjen?!
kaimagne skrev:
Men må få solgt unna noen Celica'er først.
Hadde det problemet jeg også....ordna seg greit det gitt
kaimagne skrev:
Har hørt på forsikring, det er bare noen hundrelapper ekstra i forhold til T-Sporten min, så det er jo en "ikke-sak".
Enig...Supra'n er enda såpass sjelden at...og den har heller ikke vært belembra med alt for mange utforkjøringer..og forsikringa er derfor latterlig billig om man sammenligner med fks tilsvarene kraftig Porsche
kaimagne skrev:
Finnes det noen bedre grunner enn bensinforbruk til at jeg ikke skal kjøpe en Supra?
Nah...not really...måtte i tilfellet være om du vet at du ikke klarer å beherske deg det da...og er redd for lovens lange arms reaksjon på dette

Det kreves ett REALT mannfolk for å la være å kjøre gris med en slik bil...ihvertfall den første perioden man har den
kaimagne skrev:
Hvordan er det å ha 6-åringer i baksetet under kjøring? Funker det? Og ikke minst!
Om vi snakker 1 stk. 6 åring i baksetet...så er svaret at det er fullt mulig så fremt han/hun sitter bak passasjer som da må sitte ørlitte granne lengre fremme enn man vanligvis gjør

Ikke noe jeg vil anbefale å gjøre noe bilferie utav men i det daglige er det helt kurant
Madammen har faktisk små attpåklatt-brødre som sitter på titt og ofte...men da må jeg faktisk fire på min egen kjørepossisjon..og det er en big no-no..for meg ihvertfall
kaimagne skrev:
Er det plass til børsa mi i bagasjen? Må ha med børsa på tur... 
Vetta søttan jeg

Mål hvor lang den er du...så skal jeg sprinte ut å måle bagasjerommet jeg
kaimagne skrev:
Så i bagasjerommet på kompisen min sin ST205 (ST205RR sin bil nå), og der var det ikke greit å få nedi noe av størrelse... Stabstag på kryss og tvers...
Hmmm....Er manglende dybde på bagasjreommet i Supran som er problemet..ikke bredde eller lengde

Med nedlagt sete...lar det seg gjøre å ta en saftig ikea-handel faktisk