Hadde håpet på å få igjen bilen denne helgen. Snakket med bjørnstad bil for en ukes tid siden, og da var nytt datasprut ferdig montert samt alt det andre som skulle gjøres var ferdig, det eneste som gjenstod var å få tunet bilen på dynobenken. Men nå ser det ut til at det tar minst 2 uker til før de får tid til å fortsette dynojusteringen. Benken er visst utleid i lang tid fremover, og dermed får de kun justert bilen min litt og litt hver gang noen avbestiller f.eks en effektmåling... Dermed tar dette sin tid desverre :\ kjipern, har vært ganske keen på å få igjen bilen lenge nå. Men får bare smøre meg med tolmodighet! Har ventet såpass lenge så da klarer jeg vel noen uker til! skal iallefall bli stas å få igjen bilen nå som alt er 100%. Er veldig spent på hvordan garret GT turboen oppleves i praksis også..
For de som ikke helt har fått med seg hva som skulle gjøres på bjørnstad så kan jeg jo oppsumere:
1. Fjerne gammelt ledningsnett og alt MS relatert.
2. Installere nytt ledningsnett
3. Installere nytt datasprut. DTA-S40 pro
4. Legge opp bryter under klutsj for launch control.
5. Montere ekstra bensinpumpe
6. Feilsøke div jordingsfeil (muligens relatert til gammelt ledningsnett)
7. Mappe/tune bilen med nytt datasprut.
Mye av dette kunne jeg jo ha gjort selv men har vært skikkelig keen på å få bilen 100% FØR vinteren kommer, så jeg ba dem like gjerne om å ta seg av det lille som stod igjen slik at jeg får litt glede av bilen nå før vinteren kommer. Den skal uansett lakkeres, breddes og få på ny-vingen nå iløpet av vinteren. Så til våren tenker jeg at alt er komplett.