TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FireWalk's MR2 TURBO

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#264522  av CelicaTurbo

Stemme er gitt, det ser ut til at eieren av Preluden kommer til å bli skuffet gitt :lol:

#267025  av FireWalk

oleb skrev:Du gruser nok den stygge preluden der ganske lett, ja ;)
Stusset litt på at du har skrevet at bilen har JE stempler og råder, kjører ikke du med originale stempler og råder?
Ble ikke bilen benket til 350hk på hjula? :roll:
Har dem liggende her, har bare ikke satt dem inn enda. Det blir gjort i vinter, sammen med kammene og kamdrev. Men skrev det likegjerne på siden jeg allerede har delene og det skal på. :-)

på orginale biler oppgis effekten på motor og ikke på hjula. Ser ingen grunn til at ikke jeg skal gjøre det samme når alle andre på den siden gjør det :). Så når det er 350 hk på hjula så er det over 400 hk på motor. si 15% effekt tap i driv verk så er det 52 hk. Mange mener det er så mnye som 20% effekt tap.. da blir det enda mer.. Samtidig må det nevnes at bjørnstad bil mente at det var potensiale for ca 50 hk mer om jeg øker trykket litt, men at de ikke anbefalte det før kammene var på plass. dvs 400 hk på hjula og rundt 460 da på hjula.. men velger å kjøre på det trykket de har satt, men har dog lagt inn høyere trykk på scramble funksjonen på boost controlleren. Så om det kommer en liten racer opp på siden av meg så kan jeg bare trykke på en knapp, så har jeg de 50 hk ekstra disponibelt.. :)

Legger ut et bilde til:
Vedlegg
24203.jpg
24203.jpg (28.34 kiB) Vist 2329 ganger
24202.jpg
24202.jpg (18.77 kiB) Vist 2329 ganger
På vei til bjørnstad bil.
På vei til bjørnstad bil.
29072007354.jpg (490.26 kiB) Vist 1881 ganger
Nye felger :)
Nye felger :)
t_bilde405_819.jpg (40.28 kiB) Vist 2326 ganger
litt bling bling :P
litt bling bling :P
Bilde564.jpg (132.02 kiB) Vist 1877 ganger

#267044  av hmsilset

Begynner å nærme deg marcus sin du i hk da. Synes v6 er tøft jeg,men tror ikke det er sånne i norge...?

#267289  av Doffen696

hmsilset skrev:Begynner å nærme deg marcus sin du i hk da. Synes v6 er tøft jeg,men tror ikke det er sånne i norge...?

Finnes en her inne på forumet som har 3 liters v6 motor i sin MR2 Mk2, men husker ikke hvem det var og finner det ikke med å søke.

#267293  av MR2WideBody

Doffen696 skrev:
hmsilset skrev:Begynner å nærme deg marcus sin du i hk da. Synes v6 er tøft jeg,men tror ikke det er sånne i norge...?

Finnes en her inne på forumet som har 3 liters v6 motor i sin MR2 Mk2, men husker ikke hvem det var og finner det ikke med å søke.
Den personen er erling : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... e+girkasse

#272041  av ludde

Når jeg ser bilen din så begynner tankene å rulle, hvorfor er ikke jeg en bortskjemt holmenkollen unge, kunne bare pekt rolig på bilen din og fått en helt lik dagen etter :P

Faen ass.... Den er og kommer forhåpentligvis alltid til å være noe av det peneste...

Håper du har dyne på den om natta så den ikke fryser... Nydelig bil