oleb skrev:Du gruser nok den stygge preluden der ganske lett, ja 
Stusset litt på at du har skrevet at bilen har JE stempler og råder, kjører ikke du med originale stempler og råder?
Ble ikke bilen benket til 350hk på hjula? 
Har dem liggende her, har bare ikke satt dem inn enda. Det blir gjort i vinter, sammen med kammene og kamdrev. Men skrev det likegjerne på siden jeg allerede har delene og det skal på.
på orginale biler oppgis effekten på motor og ikke på hjula. Ser ingen grunn til at ikke jeg skal gjøre det samme når alle andre på den siden gjør det

. Så når det er 350 hk på hjula så er det over 400 hk på motor. si 15% effekt tap i driv verk så er det 52 hk. Mange mener det er så mnye som 20% effekt tap.. da blir det enda mer.. Samtidig må det nevnes at bjørnstad bil mente at det var potensiale for ca 50 hk mer om jeg øker trykket litt, men at de ikke anbefalte det før kammene var på plass. dvs 400 hk på hjula og rundt 460 da på hjula.. men velger å kjøre på det trykket de har satt, men har dog lagt inn høyere trykk på scramble funksjonen på boost controlleren. Så om det kommer en liten racer opp på siden av meg så kan jeg bare trykke på en knapp, så har jeg de 50 hk ekstra disponibelt..
Legger ut et bilde til: