Da var omsider mongoosanlegget montert

Tok en del lengere tid enn jeg hadde trud for de to boltene mellom flexirøret og katalysatoren satt utrolig godt og jeg skrudde de runde

. Måtte ty til vinkelsliper og slipe ned den nederste bolten. Den øverste bruke jeg en hammer for å slå på leddnøkkelen så denne satt skikkelig. da disse var av så måtte jeg bruke vinkelsliper på dette festet som er sveiset fast mellom anlegget og katalysatoren. Da disse festene var av så tok jeg ¨å skrudde ut festeboltene som holdt anlegget til karoseriet. Dette gikk bra og boltene var like fine. Så skrudde jeg på Caterstatteren med pakkningen lagt på plass til mongoosen før jeg hang det opp i karoserifestene. Skrudde så fast de to boltene som holder flexirøret og caterstatteren sammen etter at jeg la pakningen imellom. Det siste jeg gjorde var å skru til festeboltene til karoseriet.
Benyttet også anledningen til å techtylere alle de stedene som ikke ble tatt under techtyleringsbehandlingen. Samt skiftet olje, filter og festet ts-ogn merkene i sidetutene.
Finishen og lyden på anlegget er bare helt rå og jeg merker at bilen nå er sterkere og sparker litt bedre ifra 3500 og opp til rødmerkingen i 2.gir

Anbefaler på det varmeste mongoos anlegget til alle som skal ha effektanlegg til mr2 mk2
Her er noen bilder: Flere bilder kommer i morgen etter en god vask. Da kommer også bilder av TRD delene.
legger også ut link til en post jeg la ut under "lakkering og karosseri" ang utbedring av dreneringskanal under førerdør:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=25902
Setter stor pris om dere svarer på dette spørsmålet