Hei,
Jeg har en del spørsmål, men så vidt jeg har sett så er det ingen som IKKE liker å svare på spørsmål på dette forumet...
Hva bør en ok mkII MR2 gti koste?
Hva bør en ok mkII MR2 Turbo (GTS?) koste?
Jeg tenker da på biler i original stand. Gjerne også litt vurdering ang. privat kjøp kontra importør (som f.eks TG bil i Drammen) og ”vanlig” bilforretning.
Hvilke typer eventuelle modifikasjoner bør trekke opp/ned?
Er det dessuten noen umiddelbare kostnader man bør regne med ved kjøp av en slik bil? Ting man bør gå over og kanskje bytte ”for sikkerhets skyld”.
Jeg prøver som dere sikkert skjønner å samle kunnskap og argumenter for og i mot å kjøpe et slikt leketøy...
Så langt ser det ut som jeg må beholde den bilen jeg har og bare bruke MR2’en som leketøy/sommerbil. Særlig pga mengden km jeg tilbakelegger pr. år.
En ting er å betale høyere forsikring på grunn av dette men enda verre er det vel å legge så mange km på klokka på en MR2 (verditap o.l.).
Mvh
Ole Christian
Jeg har en del spørsmål, men så vidt jeg har sett så er det ingen som IKKE liker å svare på spørsmål på dette forumet...
Hva bør en ok mkII MR2 gti koste?
Hva bør en ok mkII MR2 Turbo (GTS?) koste?
Jeg tenker da på biler i original stand. Gjerne også litt vurdering ang. privat kjøp kontra importør (som f.eks TG bil i Drammen) og ”vanlig” bilforretning.
Hvilke typer eventuelle modifikasjoner bør trekke opp/ned?
Er det dessuten noen umiddelbare kostnader man bør regne med ved kjøp av en slik bil? Ting man bør gå over og kanskje bytte ”for sikkerhets skyld”.
Jeg prøver som dere sikkert skjønner å samle kunnskap og argumenter for og i mot å kjøpe et slikt leketøy...
Så langt ser det ut som jeg må beholde den bilen jeg har og bare bruke MR2’en som leketøy/sommerbil. Særlig pga mengden km jeg tilbakelegger pr. år.
En ting er å betale høyere forsikring på grunn av dette men enda verre er det vel å legge så mange km på klokka på en MR2 (verditap o.l.).
Mvh
Ole Christian
Sist redigert av Ole C den 11 des 2003 14:31, redigert 1 gang totalt.