TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sorte tøymatter til MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#236552  av jij1984

740kr

#236554  av PÃ¥l

Er det bare meg, eller blir det vanvittig fort riper på disse? bare etter et par kjøreturer så jeg at det var riper etter sko. mest på passasjersiden selvfølgelig.

#236647  av jij1984

Riper?

#236652  av PÃ¥l

Ja, de har visst lett for å få riper, disse listene. Selv om de er i rustfritt stål. Trodde at det skulle litt mer til, men...

#236655  av jij1984

NÃ¥ snakket vi om selve mattene.

#236656  av PÃ¥l

Sorry, glemte å presisere at det var listene jeg snakket om. Er jo diskutert både matter og lister i denne tråden hehe.

#269509  av mr2storbrua

Var innom toyota idag og skulle bestille de mattene som er på side 3, post 9. Disse var også gått ut av produksjon. Noen som vet om det fins andre matter med slik påskrift? Evt blir det vel innkjøp av momo-matter, har sett på felg-import.no, men de selger ikke til privatpersoner, noen som vet noen plasser jeg kan kjøpe momo-utstyr?

#269542  av lasse

mr2storbrua skrev:Var innom toyota idag og skulle bestille de mattene som er på side 3, post 9. Disse var også gått ut av produksjon. Noen som vet om det fins andre matter med slik påskrift? Evt blir det vel innkjøp av momo-matter, har sett på felg-import.no, men de selger ikke til privatpersoner, noen som vet noen plasser jeg kan kjøpe momo-utstyr?

http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

Bla litt ned, ser ut som at de har dem ihvertfall...

#269550  av mr2storbrua

ser ut som de har det ja, men frakta alene kommer jo på $200 :shock:

#269566  av lasse

Å dæven...
Det var ikke akkurat billig nei, du får dra igang et gruppekjøp så kan jo alle spleise på frakta :wink:

#269658  av henrixxx1

mr2storbrua skrev:Var innom toyota idag og skulle bestille de mattene som er på side 3, post 9. Disse var også gått ut av produksjon. Noen som vet om det fins andre matter med slik påskrift? Evt blir det vel innkjøp av momo-matter, har sett på felg-import.no, men de selger ikke til privatpersoner, noen som vet noen plasser jeg kan kjøpe momo-utstyr?
Dekkmann
 #278974  av mr2storbrua

Prøvde å bestille mattene fra mvpmotorsports, men de klarte heller ikke å skaffe de. Men så fant jeg disse på twosrus.com, og de passa selv om de er laget for mk1 :D

Re:

#285015  av Helgeland

er det ikke mulig og få kjøpt disse mattene hos toyota da??

Re:

#287411  av Marcus

Helgeland skrev:
er det ikke mulig og få kjøpt disse mattene hos toyota da??
Samme sa de til meg i dag også, men de hadde universalmatter sa de. Til ca 300 kr.
Kode: Velg alt
Varenummer   Ant L Tekst      Loc           Beh    Pris X/MVA VT  Pris I/MVA 
770                GUMMIMATTE A  02 AF1     7,00    235,00 L       293,75 
Noen som vet hvordan disse ser ut egentlig?
Ser ut som man må bestille de fra USA da...
2fast4u skrev:
Sven skrev: Prøvde å bestille disse på Toyota på Minde i Bergen her om dagen. Da sa han fyren at det ikke var et delenummer... :shock:
00200-17940.01 er nå et kjent delenr i Toyota systemet.
Mattene var beregnet for USA-markedet og derfor dette spesielle delenr.
Vi har nå bestillt såpass mange av disse slik at delen er blitt "kjent" og ligger nå i statistikken til TN.
Sjekket nå nettopp, og det finnes 3 sett i Drammen og 11 sett på sentrallager i Belgia.
Noen delelager kan kjøre med "gammelt" odresystem og der kan dette delenummeret være "ukjent". Hvis dette blir påstått så er det bare å be om at delen blir restet "på ordre" og bestillt på vanlig måte, så vil du nok se at mattene kommer ganske raskt.

:wink:
Vet at dette ble skrevet i 2005, men det gjelder altså ikke i dag?
--
Liten oppdatering. Jeg ba de gjøre slik som i sitatet ovenfor, og da fikk jeg beskjed om at hovedlageret er tomt og at det ikke blir produsert flere. Her er bestillingen de gjorde:
Kode: Velg alt
 Forespurt delenr  Fores.ant  Forventet                                     ETA
 Levert delenr     Lev.  ant  Lev.dato     Melding                          R/A
 00200 17940 01            1                                                4  
 00200 17940 01            0   0.00.00     Produksjon innstilt              F  
 Veil.Pris:     592,36 NOK Forh.pris:     331,73 Rab: 44  Depositum:       0,00 
:(
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7