Helgeland skrev:mr2storbrua skrev:Var innom toyota idag og skulle bestille de mattene som er på side 3, post 9. Disse var også gått ut av produksjon. Noen som vet om det fins andre matter med slik påskrift? Evt blir det vel innkjøp av momo-matter, har sett på felg-import.no, men de selger ikke til privatpersoner, noen som vet noen plasser jeg kan kjøpe momo-utstyr?
er det ikke mulig og få kjøpt disse mattene hos toyota da??
Samme sa de til meg i dag også, men de hadde universalmatter sa de. Til ca 300 kr.
Kode:Â Velg altVarenummer Ant L Tekst Loc Beh Pris X/MVA VT Pris I/MVA
770 GUMMIMATTE A 02 AF1 7,00 235,00 L 293,75
Noen som vet hvordan disse ser ut egentlig?
Ser ut som man må bestille de fra USA da...
2fast4u skrev:Sven skrev:
Prøvde å bestille disse på Toyota på Minde i Bergen her om dagen. Da sa han fyren at det ikke var et delenummer... 
00200-17940.01 er nå et kjent delenr i Toyota systemet.
Mattene var beregnet for USA-markedet og derfor dette spesielle delenr.
Vi har nå bestillt såpass mange av disse slik at delen er blitt "kjent" og ligger nå i statistikken til TN.
Sjekket nå nettopp, og det finnes 3 sett i Drammen og 11 sett på sentrallager i Belgia.
Noen delelager kan kjøre med "gammelt" odresystem og der kan dette delenummeret være "ukjent". Hvis dette blir påstått så er det bare å be om at delen blir restet "på ordre" og bestillt på vanlig måte, så vil du nok se at mattene kommer ganske raskt.

Vet at dette ble skrevet i 2005, men det gjelder altså ikke i dag?
--
Liten oppdatering. Jeg ba de gjøre slik som i sitatet ovenfor, og da fikk jeg beskjed om at hovedlageret er tomt og at det ikke blir produsert flere. Her er bestillingen de gjorde:
Kode:Â Velg alt Forespurt delenr Fores.ant Forventet ETA
Levert delenr Lev. ant Lev.dato Melding R/A
00200 17940 01 1 4
00200 17940 01 0 0.00.00 Produksjon innstilt F
Veil.Pris: 592,36 NOK Forh.pris: 331,73 Rab: 44 Depositum: 0,00