TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har forsikra supraen idag, dyrt?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#269731  av kenobi_

castman skrev:
kenobi_ skrev:
castman skrev:hei, hva betaler folk for forsikre supra`ene deres nå?

Sjekket opp å forsikre en mk4 94 modell, med 8000 i kjørelengde, kasko og dette kom hele 15200kr med 70% bonos hos Gjensidige :roll:

sinnsykt dyrt!! koster det virkelig så mye eller er gjensidige bare veldig dyre?
Betaler 7400 kr for min 93 mk4 tt med 8000 i kjørelengde og full kasko. er med 75 % bonus hos If
ergo gjensidige forsikring er jævelig dyrt! :roll:
Det kommer jo an på hvor du bor også, holder til i oslo jeg og der er det mere tyveri enn andre plasser. Dermed er forsikringen dyrere, men billigere enn gjensidige da :D

Så du får vel billigere forsikring enn meg viss du hører med if siden du holder til i Larvik :D

#269789  av KeNsA

Jeg har forsikring i Gjensidige til min 94mod Supra N/A på 9500kr året...MEN hørte om hva jeg måtte betale for 94mod Supra TT så ble det 8400kr i året!! det er jo litt rart sa jeg til forsikringsmannen! Ja sa han å flirte! hehe! Enig i det sa han! SÅ jeg syns det er dyrt med over 10.000kr året for Supra Dupran! :D

#269824  av tommis

Tror forsikringen har gått opp på Supra MKIV pga at det har vært en del ulykker med dem siste året.

#269860  av castman

tommis skrev:Tror forsikringen har gått opp på Supra MKIV pga at det har vært en del ulykker med dem siste året.
jupp, kan virke sånn ja men så jævelig og da! :roll: fordobbling? kanke være sant...