Tomera skrev:ivers skrev:Tomera skrev:
Makser også ut dysene på samme ladetrykket på min. Men tror nok ikke turboen er god for noe mere uansett.
Vet at det er gjort på din bil å ja, samme mann som har mappet bilene. Men jeg har garret gt2871r med flow prep, så turboen min er god for mye mer pluss at registeret på turboen er mye bedre enn originalturboen. Men stemplene tåler vel ikke mer trykk enn 1,5-1,6 tror jeg.
Okei! En sånn turbo jeg bør gå for da muligens?
Hvem er det forresten som har mappet bilene?
Jeg vil absolut anbefale turboen ja, er meget fornøyd med registeret på den, spinner opp mye mye lettere enn den trege originalturboen. Men den leverer ikke mer enn rundt 400 hk, så skal man ha mer må det en større turbo til.
Ronny Skogen heter han , driver et firma som heter japantuning her i trondheim (japantuning.no). Fyren har jævli til peiling på det meste innen bil, og er meget hyggelig og servicevennlig. Kommer absolut til å bruke han neste gang jeg skal mappe elr noe lignende. Han er foresten den offisielle importøren av Apexi i Norge.