TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film tips??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#269238  av Th4 Ghost

så "War" i går kveld. Fungerte helt fint, men ser at det er lavbudsjettsfilm. (selv om fyren kjører rundt i..helv, husker ikke navnet på bilen :P Den syke som ble laget i Amsterdam. Og man ser fronten til en murcielago).

#269297  av mabogis

Larsen skrev: Bra er vel litt å ta i. Det er vel ikke akkurat noen spesielt inteletuelle filmer de der, men de oppfyller jo sjangere sin da.
Er vell smak og behag det da.. Jeg personlig syns de er jævlig bra..

#269315  av Larsen

mabogis skrev:
Larsen skrev: Bra er vel litt å ta i. Det er vel ikke akkurat noen spesielt inteletuelle filmer de der, men de oppfyller jo sjangere sin da.
Er vell smak og behag det da.. Jeg personlig syns de er jævlig bra..
Nå sa jeg vel ikke at filmen var dårlig heller da. Jeg håper virklig ikke på at du mener jeg tar feil da jeg sier at filmen ikke er intelektuell...

Så foresten både revolver og syriana i helgen som kan anbefales. Er sånne filmer man kan se flere ganger og plukke opp flere detaljer.

#269325  av Tiendreal

Th4 Ghost skrev:så "War" i går kveld. Fungerte helt fint, men ser at det er lavbudsjettsfilm. (selv om fyren kjører rundt i..helv, husker ikke navnet på bilen :P Den syke som ble laget i Amsterdam. Og man ser fronten til en murcielago).
hmmmm Spyker heter den =)

#270787  av ludde

Skal vi se...

personelig er jeg ikke fan av skrekk og thrillere, er rett og slett lei...

Saw er bare stygg etter min mening.

Men av de filmene jeg liker så er vell disse op top 5:

Blood diamond <-- fin film og se med dama :D
Gone in 60 seconds <--- Sett den ca 40 ganger
Crank <--- Verdens beste vorespeil film
Fightclub <---- Den er utrolig bra, men litt vanskelig å forstå!
Training dat <--- Fin film....

Ganster og mafiafilmer er jo kjempekos å se, men er ikke rart at gudfaren 3 ikke er så godt likt av folk under 18-20... Det er jo bare opra :P