tvaksvik skrev:Bare å komme med flere forslag dersom dere sitter inne med info.
Tror det er viktig at dokumentasjonen ikke inneholder rammenummeret på en spesifikk bil. Det bør være en generellt godkjenningsdokument som gir informasjon om 96 modellen og som gjerne også inneholder info om bremser, lys osv i tillegg til avgass/støy, men som da helst ikke inneholder mere utover det som f.eks HK og vekt, dersom det da finnes et slikt dokument vel og merke.
Jeg holder på med det samme på en 1993 model jdm supra. Min har norske skilter i dag, men den er regga på untakk og kan ikke endres utsendemessig eller konstruktiv.
Følgende må jg gjøre for og få bilen godtjent uten untakk.
1, E merka seler
2, E merka lys
3, komplett motor syklose(grunnet bygd om i motorom)
4, Konventering fra høyre til venstre styring.(skifte av torpedovegg)
5, bremser.(eurospec holder her)
6, Avgass/støy for en 1993 Supra Twin turbo.
Punkt 3. Motorsyklose.
Når mann tar dette for mann all verider du trenger på motor/støy/utslipp/effekt.. Her får mann en atest på motoren og på bilens chassi nr. Dette må gjøres enten til Tuv eller Dekra osv.
Jg tror ikke det finnes noen papirer på jdm supraer her i norge.
Side de fleste ble registrert med dokumenter fra en eurospec. men mann vet aldri hva folk har der ute

1994 Toyota Carbon Supra.
2000 Nissan Silvia JGTC GT 300
1998 Nissan 200SX S14A Race.
1990 Bmw M3 E30
www.tevodekk.no www.endless-r.no www.draganddrift.com