TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt ceilica ST185 2.2L turbo prosjekt.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#271868  av sleeper

jorniolsen skrev:
sleeper skrev:kan du ikke bare bruke sprutet til og kontrolere kjøleviftene da? eller er det ikke utganger til deg?

jo de stemmer de. de er ein universal port men den må eg bruke til turteller... siden fordeler er fjernet til fordel for coil pakke...
neida, du kan lage egen krets til turteller.. er ikke så veldig vansklig egentlig.. bruker du 2 dobble eller 4 stk enkle coiler?

( bygd om til coilpakker jeg og, og skal lage en krest som gjør at turteller funker uten signal fra ecu..)

#271871  av jorniolsen

litt lengre...
Vedlegg
IMG_4561.JPG
IMG_4561.JPG (303.81 kiB) Vist 955 ganger

#271872  av Larsen

sleeper skrev:
jorniolsen skrev:
sleeper skrev:kan du ikke bare bruke sprutet til og kontrolere kjøleviftene da? eller er det ikke utganger til deg?

jo de stemmer de. de er ein universal port men den må eg bruke til turteller... siden fordeler er fjernet til fordel for coil pakke...
neida, du kan lage egen krets til turteller.. er ikke så veldig vansklig egentlig.. bruker du 2 dobble eller 4 stk enkle coiler?

( bygd om til coilpakker jeg og, og skal lage en krest som gjør at turteller funker uten signal fra ecu..)
Firewalk fikk vel det til å fungere til slutt.

#271873  av jorniolsen

motor11
Vedlegg
IMG_4569.JPG
IMG_4569.JPG (279.64 kiB) Vist 953 ganger

#271875  av sleeper

Larsen skrev:
sleeper skrev:
jorniolsen skrev:

Firewalk fikk vel det til å fungere til slutt.
jeg kjøpte coilene fra en eclipse turbo og da hang det på en liten boks som det sto tach adapter på som hadde 2 ledninger inn ( en fra hver - på hver av coilene) og en ledning ut som jeg regner med at er til turteller.. så satser på at den funker.. hvis ikke så fant jeg en side hvor det sto hvilken type zenerdioder? som funka...:-)

#271876  av jorniolsen

sleeper skrev:
jorniolsen skrev:

to dobble.. de der må du forklare nermere???

#271878  av sleeper

kjører du med wasted spark eller har du 4 stk separate coiler?

#271880  av jorniolsen

sleeper skrev:kjører du med wasted spark eller har du 4 stk separate coiler?
wasted spark... så turtelleren vill vell vise de dobble???

#271896  av sleeper

jorniolsen skrev:
sleeper skrev:kjører du med wasted spark eller har du 4 stk separate coiler?
wasted spark... så turtelleren vill vell vise de dobble???
kommer ann på hvordan du kobler det opp det... men er ikke så vansklig og komme seg rundt det problemet der...

#271899  av Morten

...
Vedlegg
(19.94 kiB) Lastet ned 106 ganger

#271906  av sleeper

Morten skrev:...

se der ja...var vel denne jg fant en gang og! :D

#272353  av jorniolsen

de der bør funke.. takk takk!!
  • 1
  • 2
  • 3