Tåkelyktene produseres ikke lenger, men det går ann å bestille som deler som er lik GLI modellen. Det er svindyrt 3475,- kr 

MercedesMotor skrev:Hei,Hvis "krystal lygter" er = klarglas forlygter, så kan de godt fåes. Både klarglas og Angel Eyes.
Jeg trenger styling til min Carina E, men finner ikke det jeg vil ha. HÃ¥per du kan hjelpe meg.
- Sportsgrill
- TÃ¥kelykter (orginale)
- Klistemerke til frontruta
- Krystal frontlykter
Har lett etter dette ganske lenge nå, men finner ikke det noen sted på internet. Håper du vet om en eller flere link.
På forhånd Takk
ToyotaExtreme.dk skrev:Har sett på de klarglass lyktene og angel eyes lyktene på toyotaextreme.dk, har vurdert å kjøpe dem.... men penger er en ting man må ha.MercedesMotor skrev:Hei,Hvis "krystal lygter" er = klarglas forlygter, så kan de godt fåes. Både klarglas og Angel Eyes.
Jeg trenger styling til min Carina E, men finner ikke det jeg vil ha. HÃ¥per du kan hjelpe meg.
- Sportsgrill
- TÃ¥kelykter (orginale)
- Klistemerke til frontruta
- Krystal frontlykter
Har lett etter dette ganske lenge nå, men finner ikke det noen sted på internet. Håper du vet om en eller flere link.
På forhånd Takk
ToyotaExtreme.dk skrev:Ja fragten til Norge fra Danmark er ikke billig.Broren min skal til Danmark (kanskje) for å handle og da kan jeg be han om å kjøpe det
Gruppekjøb er nok vejen frem
ToyotaExtreme.dk skrev:Hvis han kommer ind i Hirtshals, så er der kun 17 km til vores lagerSå nær ja