Etter forespørsel fra Turbokjell om ikke jeg kunne lage en prosjekt tråd på vinterbilen også, siden han ikke var fornøyd nok med supra prosjektet
Så får jeg slenge inn noen bilder av denne gamle haugen også
Har jobba litt med denne også da, men er blitt lite bilder. Kan se hva jeg finner, også ta noen flere bilder, så dere får se resultatene ihvertfall
Dette var utgangspunktet ihvertfall:
'82 Carina med 105 000km på telleren, et panhard stag som mangla og rustne 13"

Uten panhard staget er det som å kjøre båt omtrent, vugger fra side til side. Bakakselen henger jo tross alt da kun fast i demperne og 2 små tynne stag som går fram i karrosseriet
Så første prioritet ble å få på plass det staget, så viste det seg at festet til staget som skulle sittet på bakakselen var rusta vekk. Så da ble det sveising av nytt feste. Har ikke bilder, kan ta bilde av resultatet når jeg har bilen hengende oppe en dag
Ble nye alufelger og vinterdekk på bilen da..måtte ha litt stas vinterfelger, siden det er en vinterbil
Beklager at bildene er dårlig kvalitet
Holdt på med et stereobygg. Lagde hattehylle, med spacere til høytalerne så de ikke skulle ta nedi fjærene til bagasjelokket. Stappa inn en basskasse med 3 10" Hjelper med litt vekt bak der til vintern.
Skal ta bilder av anlegget snart. Er pioneer spiller og frontsett, kicker 6x9 og Lanzar bånnpass kasse.

Dette var utgangspunktet ihvertfall:
'82 Carina med 105 000km på telleren, et panhard stag som mangla og rustne 13"

Uten panhard staget er det som å kjøre båt omtrent, vugger fra side til side. Bakakselen henger jo tross alt da kun fast i demperne og 2 små tynne stag som går fram i karrosseriet

Ble nye alufelger og vinterdekk på bilen da..måtte ha litt stas vinterfelger, siden det er en vinterbil

Holdt på med et stereobygg. Lagde hattehylle, med spacere til høytalerne så de ikke skulle ta nedi fjærene til bagasjelokket. Stappa inn en basskasse med 3 10" Hjelper med litt vekt bak der til vintern.

Henrik
Today, tomorrow..sideways!
'90 RX7
X-'82 Carina
X??-'89 Supra
X-'86 Corolla GT
Today, tomorrow..sideways!
'90 RX7
X-'82 Carina
X??-'89 Supra
X-'86 Corolla GT