TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har nettopp hatt min MR2 Turbo pÃ¥ EU-kontroll

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#266598  av PÃ¥l

Da har jeg bestilt fra rockauto.com. ble billig i forhold til original Toyotapris, litt over 600kr for begge, ekskl moms og toll. Mot 609 pr stk i norge. Spent på hvor lang tid det tar før wirene kommer.

#271584  av PÃ¥l

Har ikke vært flink til å komme med oppdateringer, men here goes: Bytta wire på begge sider for et par uker siden. Og i helga som var: tok av venstre caliper bak, skrudde løs armen til brekket (etter å ha fjerna fjæra), tok av gummiforing, spraya rustløser på arm-mekanismen, banka litt fram og tilbake, så løsna det etterhvert. Ikke perfekt, men nok til at armen går tilbake når jeg slipper ned brekket. Er litt svakt når jeg har dratt til brekket, men ble EU-godkjent :) så nå har jeg to år til på meg.

#272010  av CelicaTurbo

godt å få den godkjent da :)

#272456  av PÃ¥l

Ja, en ting mindre å tenke på :)

Nå skal det modifiseres litt, skal skrive litt mer i prosjekttråden min. Har ikke vært aktivitet der på en stund nå. http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

#272533  av Raze_r

jeg var på eu-godkjenninga får 2 år siden og jeg hadde på sveiset strakrør gjennom katalysatoren :wink: var litt nervøs da de skulle ta utslipp kontrollen men den gikk glatt igjenom den. men veit ikke hvordan det er med 3" rør... er grovt det da :P

#272610  av PÃ¥l

Raze_r skrev:jeg var på eu-godkjenninga får 2 år siden og jeg hadde på sveiset strakrør gjennom katalysatoren :wink: var litt nervøs da de skulle ta utslipp kontrollen men den gikk glatt igjenom den. men veit ikke hvordan det er med 3" rør... er grovt det da :P
Okay, greit å vite :) Får ta det som det kommer, den tid den sorg. Skal hvertfall prøve å ta ny eu-test om to år med 3" hele veien. Kommer til å ta vare på den originale katalysatoren i tilfelle da.