TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilt klare frontblinkers hos astina.dk, hurtig svar bes..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#271509  av lexusmann

Har du ringt og etterspurt dem?
Håper det ikke tar måndsvis her også... :?
Satt og kikka på nettsida di forresten...veldig fin bil... :wink:
Liker frontlyktene(hvor har du skaffa de?) og frontfangern... 8)

#271512  av bakke84

joda sendt mail. og dem måtte bestille fra taiwan..så vente no enda men ordne sæ 8) kjempe greie folk..svare alltid på mail.kansje æ som bare va uheldig.men første pakken kom 3uke etter han hadde mottat pengan 8)
frontlyktene er kjøpt hos http://www.billykter.no
hvilken front?har 3 :P
hvilken hjemme side? den på ts-ogn eller piczo?

#271514  av lexusmann

Var piczo jeg mente...3 fontfangere? Har bare sett 1( + original) på alle bildene dine?
Har vært inne på http://www.billykter.no men de har jo ikke et eneste bilde av noe!!
Blir litt vanskelig da, syns jeg i alle fall....
 #272015  av ToyotaExtreme.dk

Som en kommentar til indlæggene på side 1:
Astina.dk og alle andre danske netbutikker kan sende til Norge uden dansk moms, dvs. at hvis en vare koster 1000DKK i en netbutik, kan I trække den danske moms fra (25% så det bliver til 800DKK)

SÃ¥ skal I kun betale norsk told og moms.

Ellers kommer I til at betale både dansk og norsk moms.

#272045  av lexusmann

Skrev mail her om dagen og spurte om de hadde fått betaling og leverings tid...fikk svar i dag om de fått penga på konto i dag og blinklysa ble sendt oppover i morra.....så det virker jo lovende... :wink:

Noen her som har vært borti disse blinklysa, om de er vanskelige å montere?Ser jo rimelig bolt on på bildet, men det er bildet det...

#272052  av ToyotaExtreme.dk

Det lyder godt. Astina plejer også at være til at stole på.
Lygterne sidder bare med en enkelt skrue som går igennem glasset. Det tager 2 minutter at skifte blinkene.

#273064  av lexusmann

Fikk mail med sporings nummer og ser de nå er kommet til Stavanger, så det nærmer seg folkens...håper nå bare de passer....var i alle fall veldig lik den fangeren på bildet som jeg har...