galx skrev:Artig tråd du har laget. Oversiktlig og fine foto. Nydelig bil.Lurer litt på om jeg bare går for TTE selv. Akkurat passe diskré.
Spennende å følge med på hva du finner på med tanke på styling. Helt enig med deg når det gjelder styling, det fins så mye styling som rett og slett ødelegger bilens utseende. Agressivt utseende, men med pene linjer som ikke blir overdrevetMen så var det å finne det da..
Fikk for en uke siden montert på ny TTE-fanger/front, TTE-senking, helt nye modda frontlykter og karbon panser (OEM - Seibon). Sjørt og bakstykke til bakfangern må vel også til. Først og fremst er tårnstag frem/bak det neste på lista.
sindrejl skrev:bare leste noe morsomt her:
[....]Du er klar over hvor ufattelig mye enklere det er bare å ta ut hele sulamitten og SÅ presse sammen fjærene?Skru av skruene på toppen, og de nederst og ta ut demper og fjær i et stykke
Amund skrev:Presse sammen fjærene? hmmm, Måtte ikkje det på min....Det er første gang jeg har gjort noe slikt selv, og jeg hadde med en som hadde gjort det før, og vi slet veldig uten fjærklemmene, så ikke vet jeg![]()
Skru av, skru på. Blir ikkje enklere

Nå er jo jobben gjort uansett, og neste gang blir det jo planke, men om jeg kjøper en original IS igjen, så går det jo tydeligvis an å løse det på en annen måte

-'11 Lexus CT 200h
- '06 Lexus IS 220d [Solgt]
- '99 Lexus IS 200 [Solgt]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]
- Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection -
- '06 Lexus IS 220d [Solgt]
- '99 Lexus IS 200 [Solgt]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]
- Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection -