Nico_18 skrev:ett bra svar
men hvilken ET anbefaler du som vil passe med coilovers ..
for å være ærlig, så tør jeg ikke gi deg noe svar på det. slik jeg har forstått det så varierer det veldig fra merke til merke.
Så den letteste måten om du kjøper coilovers, er at du forhører deg med forhandleren om hvilket ET som passer på din bil for det merke du tenker å kjøpe.
Men når det er sagt, så kan du spare mange penger på å kjøpe deg eksempelvis KYB AGX justerbare dempere. coilovers er helt unødvendig om du ikke tenker å bruke bilen din til aktiv banekjøring evt showoff, og t.o.m da, så får du like mye glede av et sett med justerbare dempere framfor coilovers bare så det er sagt. Det å kjøre med coilovers på vanlig vei slik jeg ser det er egentlig bare for å vise seg fram litt mer. For kjøreegenskapsmessig sett, så har du like mye glede av et annet sett dempere, enn å bruke 15-20k på coilovers
Og for å si det slik som det er, så MÅ du opp i en temmelig stor prisklasse når det gjelder coilovers for at du skal få brukbar vare. Er mange nettsider som selger coilovers fra 5, 6 tusen og oppover. Så du får det du betaler for.
En bekjent av meg kjøpte D2 coilovers til en nissan for ei stund siden, og de knakk bare så det er sagt.
Om du skal ha bra vare, så gå enten for Cusco sine som jeg har liggende, eller Apex'i etc. De koster mye, men de er bra.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo