TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• i disse top gear tider

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#272063  av chris

Satan så feit den bobilen de viser helt på slutten.. med "integrert" bil i buken. Noe stiv pris da.. 750.000 pund.. og det var uten den lille bilen :P

#272074  av Marcus

Jeremy Clarkson Supercar Showdown-DVDen var utrolig nice da! RS8! <3 der var det 100% :shock: når de kjørte igjennom gatene på kveldstid..

#272183  av Th4 Ghost

chris skrev:Satan så feit den bobilen de viser helt på slutten.. med "integrert" bil i buken. Noe stiv pris da.. 750.000 pund.. og det var uten den lille bilen :P
Spesielt om man skal bruke den til bobil-race xD

#275051  av ludde

Har nå pr dags dato sett alle episodene til topgear ( De fra 2002 til idag) og det er underholdning i verdensklasse!!!

Den siste episoden ( ep 9 ses 10) er helt vill, de deltar i et 24 h race med en 330 diesel som går på diesel som de har laget selv :P

Den episoden er noe dere alle burde glede dere til :D

Som nevnt tidligere så trodde jeg de hadde en samling av alle episodene på en DVD, men det er feil.

God jul !

#275070  av ArildM

Siden Torrent teknologi ikke er ulovlig men det å laste ned materiale med kopirettigheter er det, så legger jeg ut et par linker til hvordan man begynner med Torrents.

Først trenger du en klient, anbefaler Utorrent:
http://www.utorrent.com/

SÃ¥ trenger du en side som indekserer Torrent filer:
http://www.mininova.org

Klienten leser torrent filen, kobler til de som deler torrenten/materiale og deler selv (lovlig)materiale videre til andre som er koblet på samme Torrent.

http://en.wikipedia.org/wiki/BitTorrent_%28protocol%29

#275076  av sindrejl

den siste episoden er "epic"! HELT fantastisk, var flott å se hvordan gutta la sjelen i dette løpet :) og jaggu kan The Stig å kjøre :P

#275109  av Marcus

Mer og mer som peker mot en formel 1-kjører i verdensklasse der ja.
Bra episode! 8)

#275163  av sindrejl

Marcus skrev:Mer og mer som peker mot en formel 1-kjører i verdensklasse der ja.
Bra episode! 8)
jeg tenkte det samme :D

#275175  av Amund

Tipper på ein F1 test sjåfør eg, dei burde vel ha litt tid til overs. Den svarte STIG var jo ein F1 test sjåfør :wink:

#275307  av chris

Amund skrev:Tipper på ein F1 test sjåfør eg, dei burde vel ha litt tid til overs. Den svarte STIG var jo ein F1 test sjåfør :wink:
Eller eks-F1 sjåfør :)

#275353  av Th4 Ghost

chris skrev:
Amund skrev:Tipper på ein F1 test sjåfør eg, dei burde vel ha litt tid til overs. Den svarte STIG var jo ein F1 test sjåfør :wink:
Tenker du Damon Hill? :P

#275396  av chris

Th4 Ghost skrev:
chris skrev:
Tenker du Damon Hill? :P
Er f.eks. en mulighet ja :P