marlboro1310 skrev:må få lov til å spørre deg,hvilke krav stiller du til senkesettet du skal montere??sånn bortsett fra tüv-godkjenning??
Skal du senke bilen bare for at den skal bli lavere og tøffere eller er det pga prestasjonsfremmende ønsker??

Hehe.
Er nok like viktig at det ser ok ut for min del. Som jeg skrev i det første innlegget har jeg ikke akkurat noen ambisjoner om banekjøring for å si det sånn.
Ståa er at bilen min fikk nye dempere fremme rett før jeg kjøpte den i september og da satte vekstedet på originale fjærer, selv om bilen i utgangspunktet er godkjent med senkefjærer. Dvs. at den nå er senket bak og ikke fremme. Og den må på PKK i løpet av januar. See the problem?
For min del kunne bilen godt vert originalhøyde, men da Toyota skal ha ca.2600.- for to originale bakfjærer og 3000 for 4 stk. TTE fjærer er jo ikke valget vanskelig. Men så begynte jeg å sjekke priser på andre fabrikat og fant ut at det var en hel del å velge i. Derfor denne tråden.
Fjærene som står bak nå er røde. Noen som har peiling på hvilke fabrikat det kan være, så slipper jeg muligens å vise den hos biltilsynet.