FireWalk skrev:Jeg mappet min hos Bjørnstad bil. Ble veldig fornøyd. Har kjørt mange biler som er "autotuned" og mappet på landeveien, noen også på "hjemme-ruller" osv. Men ble utrolig fornøyd hos Bjørnstad. Bilen er som orginalt. Ingen rykking eller nøkking noe sted på visse turtall eller load slik man forventer ved datasprut. Ingen problemer i ettertid heller. 
Kan begynne med litt grunnene til kvifor eg ikkje vil benytte meg av bjørnstad bil
nr.1 tenningen blei stilt alt for kvass IKKJE BRA!!!!!!!!!!!
nr.2 arbeide såg ut som det nesten var gjort i fylla.
nr.3 dorlig servise nor det blei tatt kontakt mens bilen sto der, og holder ikkje dei avtalene som er gjort verken på pris eller på levering.
nr.4 efektmålingen som blir skreve ut kan ein liksogodt tørke seg med bak. stemte iallefall ikkje på den bilen som kompisen min hadde der oppe.
nr.5 blei bestilt ein 3 bar mappsensor. fekk ein 2 bar, å datasprutet var sett opp med 2 bar sensor, å skulle takle eit ladetrykk på 1,2 bar. datasprutet ville då ikkje kompensere for økt ladetrykk. over 1.0 bar
her er litt av grunnlage til kvifor eg ikkje vil bruke bjørnstad bil.
dette er ikkje meint som noko kritikk av bjørnstad bil men som eit grunnlag på kvifor ikkje eg ha lyst til å benytte meg av disse å over hode ikkje noko anna.