TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#239679  av ArildM

Ser ut som om du har enda litt jobb foran deg hehe ;)

Fett med 2 StyleAutobiler på treff da hehe, eksklusiv klubb :wink:

Har ikke noe hast med senkinga så kan godt vente til i vinter uansett. Får se på kaliptrene hvordan det ser ut.
 #239913  av proson

Er endel arbeid igjen ja :? Men den SKAL bli ferdig til gatebil Rudskogen Festivalen! :wink: :P

Var hvertfall en til i Trondheim som hadde styleauto kit, man han monterte NOS og kjørte ifra purken og kræsjet etter hva jeg har hørt...

Blir bra på treff ja! :D
Skal du gjøre noe med motoren da?

#239963  av James

var da godt det blir flere mr2 mk1er på Gatebiltreffet i år då... ifjor så jeg bare to mk1er. Min egen å Arne rebel sin. Vet også det vil komme to andre mk1er med styleauto-front. Begge de andre med 4agze/turbo med over 300hk :twisted:

#276740  av ArildM

Lite oppdateringer her, har forskjellig liggende men dårlig med tid til montering.

Hadde litt tid til overs en dag (sjeldent som nyetablerer), skulle egentlig bare fikse litt frieksos (mangla en mutter på den ene pinbolten). Så kikka jeg litt på lyktene jeg har liggende, og fant likegreit ut at jeg skulle prøve dem på. Det ene endte med det andre og vips så plukket en av bakvingen i samme slengen 8)

Skal ta flere bilder når jeg får tid : )

Ser for meg at det blir fjerning av rust og et forsøk på bredding av skjermer i sommer, tror det kan bli et fint "stuk" på denne bilen etter hvert ;)
Vedlegg
Shweet
Shweet
1.jpg (69.02 kiB) Vist 2367 ganger
 #279100  av ArildM

Liten update, ingen bilder:

- Diodekitt med tjukt av røde dioder bestilt i fra ebay i dag (passer rett inn i stedet for de originale kjedelige grønne lysene iflg selger). Satser på å få en gjennomgående rød stil på alle instrumenter og resten av belysning i kupé, håper på en diskret og "original" look :) Hvite dioder til parklys og nye H4 pærer bestilt fra samme sjappe når en først var i gang.

- Trd fjærer er på plass i garasjen, blir gjennomgang på understell til våren, montering av polyforingene jeg har liggende, og noen nye dempere for å få alt på stell på den biten :)

- Us lyktene er monterte :)
Sist redigert av ArildM den 06 jun 2010 15:37, redigert 1 gang totalt.
 #281196  av ArildM

Ordna meg lite skilt selv jeg :)

Lator i bergen ordna skilt som passet mellom lyktene (80,- ferdig levert!), og lokal reklamefyr på Stjørdal ordna rød devil logo til meg ;) 6stk for 150,- 8)

Beklager mildt sagt elendig bildekvalitet, må rote frem digitalkameraet når våren kommer.
Vedlegg
>:)
>:)
devil.jpg (47.11 kiB) Vist 2857 ganger
>:D
>:D
devil2.jpg (22.62 kiB) Vist 2854 ganger
 #282845  av ArildM

.
Sist redigert av ArildM den 06 jun 2010 15:37, redigert 1 gang totalt.
 #282846  av ArildM

Noen bilder i vårsola :)
Vedlegg
IMG_4838.jpg
IMG_4838.jpg (1.13 MiB) Vist 2361 ganger
IMG_4837.jpg
IMG_4837.jpg (1.19 MiB) Vist 2356 ganger
Sist redigert av ArildM den 06 jun 2010 15:38, redigert 1 gang totalt.
 #284654  av ArildM

Lakkrens og en runde med Autosol i dag, ble bra 8)
Vedlegg
IMG_4909.jpg
IMG_4909.jpg (4.01 MiB) Vist 2355 ganger
IMG_4906.jpg
IMG_4906.jpg (3.67 MiB) Vist 2355 ganger
IMG_4900.jpg
IMG_4900.jpg (3.43 MiB) Vist 2354 ganger
IMG_4901.jpg
IMG_4901.jpg (3.59 MiB) Vist 2351 ganger
 #284686  av ArildM

DÃ¥rlig med svar da? Har alle Mr2 Mk1 entusiastene tatt kvelden eller? 8)

Fått tak i fjærbein forran, så da blir det koni og understellsoppgradering når tia tillater det :)
Får sette på TTE fjærene i samme slengen ;)
 #284696  av proson

ArildM skrev:DÃ¥rlig med svar da? Har alle Mr2 Mk1 entusiastene tatt kvelden eller? 8)

Fått tak i fjærbein forran, så da blir det koni og understellsoppgradering når tia tillater det :)
Tatt kveld? Nei, travelt opptatt med å fikse egen MR2 :D

Nice! Men hvor har du gjort av spoileren? Mye penere med spoiler, men det er min mening da, gjør som du vil selvsakt :P
 #284699  av Pgus

ArildM skrev:DÃ¥rlig med svar da? Har alle Mr2 Mk1 entusiastene tatt kvelden eller? 8)

Nei! Vi sover aldri... :?

Er bare dårlige på å poste... :roll:

Blir fin denna, skal du ha TTE fjører på bilen nå, har ikke du kjøpt TRD?
Eller er TTE og TRD det samme?
 #284723  av ArildM

Hehe, synes den er mye penere uten vinge 8) Smakssak det da ;)

Mulig jeg er litt flink å komponere meldinger her på forumet i fylla :lol: skal selvfølgelig stå TRD fjærer ja 8)
Har foringssett i fra Twos'r'us liggende så det blir morro å se hvordan det blir når jeg får gått gjennom understellet ja.
 #284802  av mk1 black limited

Ser vakkert ut, men den reklamen i bakruta kunne kanskje vært gjort litt mer diskré? :-D
 #284811  av ArildM

Takker :) Reklamen i bakruta er jeg ikke noen fan av nei... Men på en annen side er gratis reklame uvurderlig for en nyetablert :)

Ser ut til at jeg blir kjøpt opp av et større firma på sikt, og da skal reklamen av tvert 8) Ser forresten at jeg skulle ha investert i litt rød sotespray og fått bort de orange blinkersene :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 76