TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp. vurderer BMW :S

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #279294  av Xlr8

Har mistet alt av motivasjon på og skru på mr2en nå og har kikket litt på autodb og finn og har falt litt får bmw m3 e36.
har en mr2 turbo som jeg har drevet og byttet litt turbo samt alt av styrekule og opphengs kuler samt venter på nye dempere og fjærer, pluss jeg skal sette motoren i igjen får 3gang:P bygnner og bli lei:P så lei att jeg vill ha ny bil:P nesten som jeg vurderer bmw=(:P
de jeg trenger er litt motivasjon:P og så lurer jeg på om noen som har kjørt mr2turbo og bmw m3 som kansje kan komme med hvordan bilne er "opp" mot kvarandre.. med hvordan di går og kjøre egenskaper.

kom gjerne med goe grunner og forsette med toyotane=):P
 #279296  av turbokjell

Hei igjen :D Er e 3.0ltren eller 3.2ltren? Motorene skal være veldig bra. Men er ikke alltid det rundt er like holdbart.
Så blir nok evt endel vedlikehold der også. Men hvis du har kostet på mr2en endel å skiftet mye på den er det jo synd
å selge den nå som den begynner å bli 100%. Ville eller hatt den en stund til nå som ting begynner å bli på stell som du sier.
 #279298  av Xlr8

hehe er jo de som er problemet:P jeg ikke har "lyst og selge" når ting nermer seg og bli ok:P
 #279299  av turbokjell

Det blir jo bare på den igjen da med Bmwen. Samma leksa oppat. Å mest sannsynlig dyrere forsikring å deler.
Selv om noe begynner å bli veldig billige til disse å.
 #279301  av Xlr8

har en luxus og jobber som bilmekaniker vi har får de meste tyske biler:P så har veldi goe priser på bmw deler.=P kontra toyota som er sinsykt dyrt med deler:P
 #279305  av turbokjell

Jeg synes det er litt omvendt jeg da men :D Kan ha noe med jeg jobber på Toyota :mrgreen:
 #279309  av Xlr8

hehe har ikke mere en 18% på toyota:P har betydeli mer på bmw:P
 #279316  av hmsilset

Du trenger seriøst hjelp :wink: Om jeg hadde hatt en mr2 turbo nesten i stand hadde jeg aldri vurdert noen som helst Bmw.
Altså,det er solide biler,men til syvende og sist en wannabe Granada :lol:
 #279331  av Helmer

hmsilset skrev:Du trenger seriøst hjelp :wink: Om jeg hadde hatt en mr2 turbo nesten i stand hadde jeg aldri vurdert noen som helst Bmw.
Du har kjørt mye bmw eller? :roll: :lol:
 #279334  av hmsilset

Helmer skrev:
hmsilset skrev:Du trenger seriøst hjelp :wink: Om jeg hadde hatt en mr2 turbo nesten i stand hadde jeg aldri vurdert noen som helst Bmw.
Du har kjørt mye bmw eller? :roll: :lol:
Ja,m5,z3 og 745turbo osv.Klart det er bra biler,men de er ikke morro å kjøre..Eller jo,z3 er
kjempemorro,for de slipper bake hele tiden :D
 #279371  av |plumbo

turbokjell skrev:Jeg synes det er litt omvendt jeg da men :D Kan ha noe med jeg jobber på Toyota :mrgreen:

ja den kjenner jeg godt til ( btw samme prosenter på bmw deler da så det er egentlig ett fett hva jeg kjører BARE IKKE VAG OG RUSS(r)ISK! )
 #279377  av cameleon

Bmw er gode biler å kjøre det. Det eneste problemet er at de har et pisskjedelig design. Det er i alle fall ikke noe som skiller seg ut lengre. Skal man ha fet og fin bimmer må det bli noe av de siste bilene de har kommet med. Men nå koster de godt over en mill også.
 #279433  av Larsen

Jeg har kjøpt meg en 320 e46. Litt dårligere kvalitet, men mye enklere å skru på. Bilen er som sagt kjedeligere å kjøre, men komfort og utstyrsnivå er i særklasse. Så det kommer litt ann på hva man setter pris på. Bmwene går det jo ann å ha det mye morro på vinterføre med også.
 #279447  av sindrejl

det at man kan ha det morro på vinterføre med bmw er iallefall dårlig unnskyldning for mr2 er helt klart råeste jeg har kjørt på vinterføre noengang :)
 #279448  av hmsilset

sindrejl skrev:det at man kan ha det morro på vinterføre med bmw er iallefall dårlig unnskyldning for mr2 er helt klart råeste jeg har kjørt på vinterføre noengang :)

Enig 8)