Har mistet alt av motivasjon på og skru på mr2en nå og har kikket litt på autodb og finn og har falt litt får bmw m3 e36.
har en mr2 turbo som jeg har drevet og byttet litt turbo samt alt av styrekule og opphengs kuler samt venter på nye dempere og fjærer, pluss jeg skal sette motoren i igjen får 3gang:P bygnner og bli lei:P så lei att jeg vill ha ny bil:P nesten som jeg vurderer bmw=(:P
de jeg trenger er litt motivasjon:P og så lurer jeg på om noen som har kjørt mr2turbo og bmw m3 som kansje kan komme med hvordan bilne er "opp" mot kvarandre.. med hvordan di går og kjøre egenskaper.
kom gjerne med goe grunner og forsette med toyotane=):P
har en mr2 turbo som jeg har drevet og byttet litt turbo samt alt av styrekule og opphengs kuler samt venter på nye dempere og fjærer, pluss jeg skal sette motoren i igjen får 3gang:P bygnner og bli lei:P så lei att jeg vill ha ny bil:P nesten som jeg vurderer bmw=(:P
de jeg trenger er litt motivasjon:P og så lurer jeg på om noen som har kjørt mr2turbo og bmw m3 som kansje kan komme med hvordan bilne er "opp" mot kvarandre.. med hvordan di går og kjøre egenskaper.
kom gjerne med goe grunner og forsette med toyotane=):P
BMW E46 m3 touring
x-1998 Toyota corolla BT
x-1995 Toyota corolla 1mz-fe
X-1986 toyota mr2 aw11 4age
X-1991 Toyota MR2 turbo
x-1998 Toyota corolla BT
x-1995 Toyota corolla 1mz-fe
X-1986 toyota mr2 aw11 4age
X-1991 Toyota MR2 turbo