Lyktene er originale toyota-deler. De passer kun på hatchback-utgaven av celica, uavhengig om det er 1,8 2,0 gt eller gt-four, altså;

Venstre; hatchback
høyre; coupe
Delenr. på lyktene er
81561-2B240 - Venstre lykt, sett bakfra
81551-2B300 - Høyre lykt, sett bakfra
Toyota FÅR tak i de, men du får de billigere fra ebay. Jeg kjøpte mine på ebay, og de var så gode som nye. Sørg kun for å handle av en med gode referanser.
LINK Han her har jeg handlet med før, og har alltid levert det han sier. Kanskje det har kunnet vært noe?
De lyktene som finnes i Norge, er somregel PÅ bil, og skal sjelden ( les; aldri ) selges, fordi de er ganske enkelt mye penere enn de orig. for eur-markedet. Kjøp de fra utlandet, min anbefaling.
Når det gjelder projector-framlyktene så er de noe som var på lux-varianter av celica som ble levert i japan. ss-iii f.eks. De ble levert med mye ektrautstyr, og andre motorer. Lysbildet er ment for høyrerattete biler, dvs at de lyser opp speilvendt av det som de SKAL gjøre i Norge. Dette går det an å fikse på, det er bare å endre lysbildet. Litt stress, men da har du hvertfall noen lykter som er vanvittig fine, og lyser opp mye bedre.
Delenr på lyktene;
Kjøre/parklyshus:
høyre; 81012-20100
venstre; 81014-20100
Fjernlyshus:
høyre: 81170-20050
venstre: 81130-20050
Koster vel rundt 7000.
--------
Litt ekstra info og bilder som kanskje kan hjelpe;
Hvordan endre lysbildet til venstreratt