Carina_E skrev:Ossen ser lysa ut om kvelden? Kan noen ta et bilde av lyktene uten blitz i mørket? Har vurdert å kjøpe de samme.commen skrev:pene som de erer faktisk enig der...
*har de samme lyktene selv*
TaKk PÃ¥ FoRhÃ…nD.
Carina_E skrev:Ossen ser lysa ut om kvelden? Kan noen ta et bilde av lyktene uten blitz i mørket? Har vurdert å kjøpe de samme.commen skrev:pene som de erer faktisk enig der...
*har de samme lyktene selv*
Carina_E skrev:MercedesMotor: hvis du ser på denne linken her så ser du noen bilder som jeg tok i mørket etter jeg hadde satt de på. De lyser braTakk, så fine ut de.
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15
WaxFraq skrev:flott bil må jeg si! morro å se noen "gidde" å gjøre noe med de tilsynelatende kjedelige bilene.Hehe.
..men jeg har akkurat bestillt meg en Avensis -08 stv
WaxFraq skrev:flott bil må jeg si! morro å se noen "gidde" å gjøre noe med de tilsynelatende kjedelige bilene.
ikke vondt ment, men utgangspunktet er nesten rettet mot 60+ liksom..helt til det blir gjort noen småting med akkurat det som "feiler" dem,
Ã¥ da hopper dem opp noen hakk.
Ikke for å ødelegge tråden din her Carina_E, men jeg har akkurat bestillt meg en Avensis -08 stv, å selgeren var kjempe glad når
begynnte å snakke om 17"/18" felger, TTE utstyr osv.. gjennomsnittsalderen på Avensiskundene der hvor jeg handlet lå på ca. 55 år..!
og dem ville ikke ha annet en stoffseter, manuelle vindusheiser og hjulkapsler..!![]()
Så du får fortsette med det du gjør, for det er uansett driiit bra arbeid og resultatet er skikkelig bra!!
venter på videre bygging