TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Carina E 95`

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#274127  av MercedesMotor

Carina_E skrev:
commen skrev:pene som de er :D er faktisk enig der...
*har de samme lyktene selv* 8)

:wink:
Ossen ser lysa ut om kvelden? Kan noen ta et bilde av lyktene uten blitz i mørket? Har vurdert å kjøpe de samme.

TaKk PÃ¥ FoRhÃ…nD.

#274195  av Carina_E

MercedesMotor: hvis du ser på denne linken her så ser du noen bilder som jeg tok i mørket etter jeg hadde satt de på. De lyser bra 8)

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... c&start=15
 #278852  av Carina_E

er det noen som kan hjelpe meg??

Lurer på om girkassa fra 3SFE (2.0l) passer på 4A-FE (1.6l)?????
og evt om dynamon passer over også??

HÃ¥per noen vet dette og kan svare meg :wink:

Mvh Glenn
 #281690  av Carina_E

Da er bakfangeren under bygging. Har tatt litt tid å komme igang men nå ser det ut til å bli noe gitt... :D
Det blir litt sammen setting her også, samme som på front fangern. Men håper og tror det blir bra.
 #281747  av Carina_E

det blir orginal fanger også kjåpte jeg en universal del som jeg har byggd på litt og modifisert litt.
skal se om jeg ikke får tatt noen bilder og lagt ut i løpet av uka.
 #281928  av commen

cool 8)
 #282599  av WaxFraq

flott bil må jeg si! morro å se noen "gidde" å gjøre noe med de tilsynelatende kjedelige bilene.
ikke vondt ment, men utgangspunktet er nesten rettet mot 60+ liksom..helt til det blir gjort noen småting med akkurat det som "feiler" dem,
Ã¥ da hopper dem opp noen hakk.
Ikke for å ødelegge tråden din her Carina_E, men jeg har akkurat bestillt meg en Avensis -08 stv, å selgeren var kjempe glad når
begynnte å snakke om 17"/18" felger, TTE utstyr osv.. gjennomsnittsalderen på Avensiskundene der hvor jeg handlet lå på ca. 55 år..!
og dem ville ikke ha annet en stoffseter, manuelle vindusheiser og hjulkapsler..! :lol:

Så du får fortsette med det du gjør, for det er uansett driiit bra arbeid og resultatet er skikkelig bra!!
venter på videre bygging 8)
 #282624  av celicat23

WaxFraq skrev:flott bil må jeg si! morro å se noen "gidde" å gjøre noe med de tilsynelatende kjedelige bilene.

..men jeg har akkurat bestillt meg en Avensis -08 stv
Hehe.

Men der er som du sier, det er gøy at det blir gjort noe med noe som andre ikke tenker tanken og modifisere engang. Hadde selv en carina e jeg hora opp:

http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... C00022.jpg

..og jeg har også gått på en 2004 avensis:
viewtopic.php?f=62&t=22218

Syns det blir kult, så lenge det blir gjort rett. Noe desverre de fleste IKKE gjør (etter min egen smak ivertfall...). Men bilen til Carina E er pen, og venter spent på bilder av hvordan bakfangeren blir!

Pssst! Vi må vel nesten ta noen bilder når sommer dekka er på!? Send meg en PM når de er montert så kan vi prates :wink: Blir nostalgisk når jeg ser fin carina e :lol:
 #282651  av Carina_E

WaxFraq skrev:flott bil må jeg si! morro å se noen "gidde" å gjøre noe med de tilsynelatende kjedelige bilene.
ikke vondt ment, men utgangspunktet er nesten rettet mot 60+ liksom..helt til det blir gjort noen småting med akkurat det som "feiler" dem,
Ã¥ da hopper dem opp noen hakk.
Ikke for å ødelegge tråden din her Carina_E, men jeg har akkurat bestillt meg en Avensis -08 stv, å selgeren var kjempe glad når
begynnte å snakke om 17"/18" felger, TTE utstyr osv.. gjennomsnittsalderen på Avensiskundene der hvor jeg handlet lå på ca. 55 år..!
og dem ville ikke ha annet en stoffseter, manuelle vindusheiser og hjulkapsler..! :lol:

Så du får fortsette med det du gjør, for det er uansett driiit bra arbeid og resultatet er skikkelig bra!!
venter på videre bygging 8)

Takker for det ja.. Jeg har lyst på noe liksom ikke alle andre har, syns det er litt mer artig å drive på da lissom.. :)
Syns selv det begynner å bli bra selv også.. :wink:
 #282652  av Carina_E

celicat23:

He he sant det.. lovte vel egentlig noen bilder av bakfangern her ja.. :?
Skal få tatt noen da jeg kommer hjem fra arbe i dag. Blir nok ikke så bra bilder men skal prøve å få tatt noen. :wink:

Skal sende PM jeg da sommerhjula er på bilen så får vi ta en prat da ja.. :)
 #282892  av Carina_E

Da har guttungen og jeg vært en liten tur i garasjen og pussa litt.. :)
Angrer litt på hva jeg har begitt meg ut på men tror nok resultatet vil vise seg da vi er ferdig. :wink:
er en god del pussing når en gjør som jeg gjør her. men men.. 8)

Legger også ut noen bilder av hvordan bakfangeren blir ca. :wink: er som sagt en hel del pussing igjen men er mer ell mindre ferdig med støpinga.
(om jeg får det til da... :evil: )
 #282893  av Carina_E

Først ett bilde av plassen til Carinan nå.
Den er plasert ved siden av Avensisen og borten for den igjen er plassen til corollan til dama.. 8)
Vedlegg
bilder5 095.jpg
bilder5 095.jpg (3.05 MiB) Vist 380 ganger
 #282894  av Carina_E

Her er ett bakfra litt lavt men prøvde å vise hvor lav den blir bak.. :lol:
Vedlegg
bilder5 093.jpg
bilder5 093.jpg (2.74 MiB) Vist 378 ganger
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15