WaxFraq skrev:akkurat, da skjønner jeg hva du mener!
hvis det på noe vis skal være troverdig ved senere salg osv, så bør værtfall ikke eventuell kjøper se noen skrapemerker rundt km telleren..!
å spesiellt ikke når bilen ikke har gått mer..! tror jeg ville ha forhørt meg med et merkeverksted om råd!
men er det ikke litt av skjarmen da? det der med miles?? 
Joda.. i begynnelsen var det det, men så står det "KM" på instrumentpanelet pga dialsene som er satt på, og så står det 74000 under... Virker bare litt lite troverdig

Ved salg bør det jo se bra ut ja. Men kan jo alltids legge ved orginal panelet så kan de sammenligne og se at det faktisk var det den var gått før det ble byttet
Uansett, jeg syntes iallefall det hadde vært greiere med KM enn Miles. Man må jo følge med pga forsikringen (kjørelengde) samt interval mellom oljeskift, som er 4000/5000 km. Hadde vært greiere å bare ta en rask kikk på km telleren og vite hvor landet lå, enn å begynne å regne om hver gang. :p
Virker kanskje som en bagatell, men når det blir hele tiden så blir det faktisk et lite irritasjonsmoment

Resten av bilen er jo fremdeles US, med sidemarkeringslys istedetfor blinkere, amerikansk bakfanger med lite skilt osv. Så ser ikke på det med miles som noe tap.

GÃ¥r som regel bare og irriterer meg over det. hehe.