Christian: Jeg ser klokken er 1940 når du skrev dette, og jeg synes det er litt tidelig å drikke på den tiden, men jeg skal printe ut den uttalelsen og legge fram den under hver sammenkomst vi har
Da har jeg fått et par ufrivillige kvelder på verkstedet da jeg har en gravid samboer som har blitt mannevond

, men det har jo gjort at jeg har fått kommet et stykke videre på bilen.
Modifisering av bolten som holder utløserlageret slik at jeg får lengre vandring pga at svinghjulet ligger nørmere motoren her en på en 3sdgte

Brukte en del tid på fundering av motorfestene, og bestemte meg for en løsning å bruke 1uzfe festene med modifiserte understellsdeler. Bruker 2 fester på gearkassen, 2fester i de orginale motorfesten og 1stk oppe på passasjersiden som går i løfte kroken. Dvs jeg har 2fester bak, 1feste framme, 1feste førerside og 1feste passasjeside. Jeg håper det holder uten at ting vrir seg.

Har et problem når det gjelder drivakslingen på passasjersiden. Skjøten tar inni motoren med ca 2-3mm, denne skal skjøtes med 20 cm så da kan den komme utenfor motoren, men da får jeg flytte dynamoen....

Da var motoren montert på egne motorfester, men nå må motoren ut for å helsveise festene...