da har jeg kjøpt noe mer snacks innen bilprodukter til bilen min.

Dette skal jeg bruke på bilen min til våren når den skal shines og poleres før sesongen
Kjøpte produktene på bilmessa og fikk et godt avslag
Dette er hva jeg kjøpte: (NXT wax har jeg)
Quik Clay Detailing System - Fjerner raskt og effektivt alle forurensninger og avfallstoffer i lakken. Gir en krystallblank og glatt overflate. En spesialkonstruert leirklump hjelper til med å gjøre resultatet "outstanding" uten å skade lakken. NOK 285,00
Quik Detailer - Forsterker glansen og beskytter lakken mellom poleringsintervallene. Ideelt som en rask gjenoppfrisking av alle typer lakk. Bare spray på og tørk av. Gir lakken den våte og dype nypolerings looken tilbake.
Innhold: 473 ml
Supreme Shine Microfiber - Poleringsklut i vaskbar microfiber av meget høy kvalitet. Absorberingsevne uten sidestykke, ripesikker, og den bidrar til en dyp og klar, skinnende glans. NOK 124,00
Quick whet shine. et helt nytt produkt som enda ikke er på siden til MEGUIAR'S. Dens virkemåte er at den skal spryes på lakken etter at bilen er vasket og så skal du bare tørke av med Supreme Shine Microfiber kluten. Da får lakken den dype og våte glanseeffekten som den får etter at bilen er nypolert

Prisen vet jeg ikke.
vaskevott som jeg fikk med på kjøpet.
Fikk alt dette for 700kr