TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger og sommersko til Lex'n.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #284381  av galx

Tjuls skrev:Det var egentatte bilder av de du mottok jeg mente ja.. De var jo enda fetere på bildene du tok.. Kjør på sier jeg ;)
'
Thanx :) Jepp, jeg kjører på nå. Blir mer og mer sikker, godt at dere på forumet også støttet dette :D
 #284382  av galx

DanielJ skrev:Men de dark grey vil nokk pass Lex'en godt tror jeg. Er du enda sikker på at du ikke liker DC-5 felgene?
Er veldig sikker ja. DC-5 blir for enkel..kjedelig.. :)
 #284391  av Syns

Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.

Men vi får se på økonomien da. Mye skal du ha for de OZ felgene som er tilsalgs? :wink:
 #284401  av galx

Syns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.

Men vi får se på økonomien da. Mye skal du ha for de OZ felgene som er tilsalgs? :wink:
OZ-felgene går antakelig nå til Neo på forumet, men må ha i allefall 6000 (uten dekk) for alle 4. Dem koster nesten 19k ny..uten dekk.
 #284428  av galx

Tjuls skrev:Er det OZ Hydra?
Nei, OZ Titan. 18" CRYSTAL SILVER
Vedlegg
titan.jpg
titan.jpg (23.43 kiB) Vist 4051 ganger
 #284444  av galx

Syns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.

Skal du legge solfilm på sideruter og bakrute ? Gjør ikke Tintorama slik her i Bodø..? Eller eksisterer dem enda ?
 #284508  av QuiNlan

Jeg kan legge fram mitt dilemma :)

Svarte Zito Derosa
Bilde

Sølvgrå Zito Derosa
Bilde

Svarte Zito Titan
Bilde

Sølvgrå Zito Titan
Bilde

Den øverste felgen har jeg sett at leveres i 7,5, 8, 8,5, og ET45. Vil tro at det må være mulig å få tak i de andre felgene i samme dimmensjon

Prisen ligger på 2750,- per stk i 8x18.

Jeg sitter og grubler og klarer ikke å bestemme meg, ikke i det heletatt. Noen tanker?? Anyone?
 #284511  av Tjuls

Jeg synes de øveste svarte var veldig fete, men er litt mer usikker på om de passer bilen.. Når det gjelder de øveste i sølv, så synes jeg de ble alt for mye "Audi"..
De nederste svarte var også utrolig fete, men jeg har jo en ting for både svarte og "5-eika" felger :oops:

Med andre ord.. Jeg forstår dilemmaet ditt :P
 #284517  av galx

Enig med Tjuls at de øverste blir mye "audi" av seg, selv om dem er fine.
De andre felgene syns jeg er finere, men om du skal ha sort eller sølv..tja..
Jeg selv fant noen felger som jeg hadde tenkt å velge før jeg fant de jeg til slutt tok. Kan slenge opp et bilde av dem. Dem er også sort m/MYE kant.. Dem fins i flere fargekombinasjoner.

motorsenter.no selger dem. Om du går inn på denne siden, vil du få se flere av Vertini-serien.
Vedlegg
Denne falt jeg for..
Denne falt jeg for..
e6f7a0f7c80ebdd96784d4682641a8f1.jpg (33.25 kiB) Vist 4003 ganger
Og denne likte jeg..
Og denne likte jeg..
72f47e32ba49053c11373a4b3e37806b.jpg (35.24 kiB) Vist 4006 ganger
 #284524  av Syns

galx skrev:

Skal du legge solfilm på sideruter og bakrute ? Gjør ikke Tintorama slik her i Bodø..? Eller eksisterer dem enda ?
Jo, tenkte å legge på sideruter og bakrute. Tintorama eksisterer i høyeste grad, så det blir nok de som får jobben etterhvert :)
Fet de øverste av de to siste felgene du la ut bilde av. Har du pris på dem eller?
 #284534  av galx

Syns skrev:
galx skrev:

Jo, tenkte å legge på sideruter og bakrute. Tintorama eksisterer i høyeste grad, så det blir nok de som får jobben etterhvert :)
Fet de øverste av de to siste felgene du la ut bilde av. Har du pris på dem eller?

Lurt å legge film ja, blir sikker fint.
Mener det var fra fra 1990,- og oppover, alt etter hvor stor :D . Går du på Motorsenter.no, står all informasjon :)
 #284604  av Lørnings

galx skrev:
Neo skrev:
tunamgu skrev:Mintex er vanlige klosser.Fås kjøpt på mekonomen.Jeg har akkurat byttet og det støver mindre enn originale.
hmm, var som pokker.. har noen erfaring med green stuff klossene?.. vet denne er litt *off topic*..
Hehe, ja litt off topic, men det er vi jo gode til alle mann :mrgreen: :mrgreen: .
Jeg har Greenstuff-klosser på per i dag. Dem er asbestfrie. Asbesten som soter... Green-stuff har i dag tre forskjellige versjoner.. RØD, GUL og GRØNN.. Alt etter behovet..
Greestuff klosser koster rundt 1700 - 2000,- rundt baut (de billigste..) - mulig billigere om du ikke bestiller dem på et verksted og får et tilbud, eller ebay.. :mrgreen:
Dette er vel fortsatt off-topic. Men litt opplysning :idea: : bremseklosser har vært asbestfrie endel år nå fordi det er kreftfremkallende og greier det støvet. Det er hardheten i klossene som gjør hvor mye det støver. Jo mykere klosser, jo mer støv. Green stuff bremser bedre enn orginale klosser, særlig når det blir litt varme i dem, de er beregnet for aktiv kjøring på vei. Redstuff er hakket hardere og må varmes litt mer før det biter skikkelig(Men da begynner det å bremse heftig :D )Brukes av folk som kjører på bane innimellom. Yellow stuff er kun ment til racing-bruk :wink:

De er forresten dødskule de grå felgene med polert kant og senter! :D

Og jeg hadde gått for Zito-felgene i felg dilemmaet. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16