Tjuls skrev:Det var egentatte bilder av de du mottok jeg mente ja.. De var jo enda fetere på bildene du tok.. Kjør på sier jeg'
Thanx

Tjuls skrev:Det var egentatte bilder av de du mottok jeg mente ja.. De var jo enda fetere på bildene du tok.. Kjør på sier jeg'
DanielJ skrev:Men de dark grey vil nokk pass Lex'en godt tror jeg. Er du enda sikker på at du ikke liker DC-5 felgene?Er veldig sikker ja. DC-5 blir for enkel..kjedelig..
Syns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.OZ-felgene går antakelig nå til Neo på forumet, men må ha i allefall 6000 (uten dekk) for alle 4. Dem koster nesten 19k ny..uten dekk.
Men vi får se på økonomien da. Mye skal du ha for de OZ felgene som er tilsalgs?
Tjuls skrev:Er det OZ Hydra?Nei, OZ Titan. 18" CRYSTAL SILVER
Syns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.Skal du legge solfilm på sideruter og bakrute ? Gjør ikke Tintorama slik her i Bodø..? Eller eksisterer dem enda ?
Men vi får se på økonomien da. Mye skal du ha for de OZ felgene som er tilsalgs?
galx skrev:Jo, tenkte å legge på sideruter og bakrute. Tintorama eksisterer i høyeste grad, så det blir nok de som får jobben etterhvertSyns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.Skal du legge solfilm på sideruter og bakrute ? Gjør ikke Tintorama slik her i Bodø..? Eller eksisterer dem enda ?
Syns skrev:galx skrev:Jo, tenkte å legge på sideruter og bakrute. Tintorama eksisterer i høyeste grad, så det blir nok de som får jobben etterhvertSyns skrev:Kul de nye felgene dine glax! Har selv lyst på et par 18" til sommern. Svart med kromkant tentke jeg meg, også legge solfilm på rutene. Ser for meg at det kan bli bra.Skal du legge solfilm på sideruter og bakrute ? Gjør ikke Tintorama slik her i Bodø..? Eller eksisterer dem enda ?
Men vi får se på økonomien da. Mye skal du ha for de OZ felgene som er tilsalgs?![]()
Fet de øverste av de to siste felgene du la ut bilde av. Har du pris på dem eller?
galx skrev:Dette er vel fortsatt off-topic. Men litt opplysningNeo skrev:Hehe, ja litt off topic, men det er vi jo gode til alle manntunamgu skrev:Mintex er vanlige klosser.Fås kjøpt på mekonomen.Jeg har akkurat byttet og det støver mindre enn originale.hmm, var som pokker.. har noen erfaring med green stuff klossene?.. vet denne er litt *off topic*..![]()
.
Jeg har Greenstuff-klosser på per i dag. Dem er asbestfrie. Asbesten som soter... Green-stuff har i dag tre forskjellige versjoner.. RØD, GUL og GRØNN.. Alt etter behovet..
Greestuff klosser koster rundt 1700 - 2000,- rundt baut (de billigste..) - mulig billigere om du ikke bestiller dem på et verksted og får et tilbud, eller ebay..