At coilovers er mer sikre enn andre dempere er jo bare fjas. Er jo mange tilfeller hvor disse har knekt. Men det er en annen sak
Når det kommer til coilovers som du ikke har TÜV papirer på, så ER det mulig å få de godkjent om du "jukser" litt. Men du skal også ha flaks. Jeg kjenner noen som har gjort dette og kommet gjennom.
Det du gjør er at du rett og slett skaffer deg TÜV papirer fra eksempelvis KW som er TÜV godkjent. Du skaffer deg også noen enkle klistremerker som sitter fast på demperne dine som KW. Husk bare å få fjernet alt som har med andre logoer etc å gjøre på demperne dine. Såfremt det ikke er noen spesialister som jobber på BT, så ser de ikke forskjellen på KW, Cusco, eller Apexi.
Dette er helt klart noe jeg ikke anbefaler deg å gjøre, men som sagt så er det flere som har tatt denne vrien.
Det enkleste er rett og slett å sette på orginaldemperne dine ved visning, og om de spør hva grunnen til at du har foretatt dette byttet eller whatever, så sier du bare at du ikke hadde anelse om at dette var ulovelig, og solgte de.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo