TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferrari girskift

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#28393  av cameleon

@lpher skrev:Cameleon/Sindre:

Dere har ikke komplett Defa WarmpUp pakke dere nei? ;-)

DET er godt og varmt det...om morran...når naboene strever med stålisen på frontruta... ;-)

BTW...Supran står i garasje i tillegg da ;-)

@lpher
Sleipe slange :mrgreen:
Et lite hint om at jeg skal skaffe meg det eller hehe. Men har faktisk tenkt på det ganske lenge. men da trenger jeg en jækla lang skjøteledning hehe. for bilen min står ute å fryser nå 30meter fra huset ca :cry:

#28398  av jumbo

@lpher skrev:Cameleon/Sindre:

Dere har ikke komplett Defa WarmpUp pakke dere nei? ;-)

DET er godt og varmt det...om morran...når naboene strever med stålisen på frontruta... ;-)

BTW...Supran står i garasje i tillegg da ;-)

@lpher

Ditto... Full warmup pakke, OG garasje... yummy :twisted:

#28402  av sindrejl

jeg har faktisk motorvarmer.. og innlagt kabel til kupeevarmer.. men hva hjelper det når bilen står like langt fra huset som cameleon sin gjør fra sitt hus :/ dessuten har jeg en kjip husvert som ikke ville låne meg garasjen sin .. når han har dubbel, men bare en bil :evil:

#28403  av chris

sindrejl skrev:jeg har faktisk motorvarmer.. og innlagt kabel til kupeevarmer.. men hva hjelper det når bilen står like langt fra huset som cameleon sin gjør fra sitt hus :/ dessuten har jeg en kjip husvert som ikke ville låne meg garasjen sin .. når han har dubbel, men bare en bil :evil:
Må ikke glemme at han skal ha harleyen sin i andre hølet i garasja si da.. en harley tar jo enorm plass vet du.. :roll:

#28553  av Erlend

Står forresten på sida til selgeren at det ser litt billig ut pga blitzen... :)

#28555  av Gossi

Blir skeptisk til ting som ser billige pga en blitz... :D

#28557  av Mr2 Mk2

Gossi skrev:Blir skeptisk til ting som ser billige pga en blitz... :D
Vel jeg ser litt billig ut når jeg blir blitza som verst,men du er vel ikke skeptisk til meg fordet? :lol:

#28616  av cameleon

Jeg er billigst :lol: Bare si at jeg har fin bukse så går bena mine fra hverandre :P

#28652  av Gossi

Jostein skrev:
Gossi skrev:Blir skeptisk til ting som ser billige pga en blitz... :D
Vel jeg ser litt billig ut når jeg blir blitza som verst,men du er vel ikke skeptisk til meg fordet? :lol:
Du er den jeg har vært mest skeptisk til... Med eller uten blitz... :lol:

Men ble litt skeptisk til Cameleon også nå... :lol:

#28716  av chris

cameleon skrev:Jeg er billigst :lol: Bare si at jeg har fin bukse så går bena mine fra hverandre :P
haha! :mrgreen: