Anyways, her er da et par av bildene fra Lånke i dag som jeg er sånn noenlunde fornøyd med

Sindrejl ute på banen og tester RX7`en sin

celicat23 skrev:70-200'en er en av/den skarpeste linsa canon har lagd - helt konge. Skulle gjerne ha testet min egen, men går glipp av hvert forbanna treff som erBrukte 1/100.. Må begynne en plass, få inn bevegelsene, så kan jeg ta lengre lukkertid
Anyways - helt greie bilder. Kunne sett bedre ut med enda litt lengre lukkertid, men da blir jo "success rate"''n der etter også
Stiansen skrev:En bra øvelse er og stille deg vedsiden av en motorvei, og fyre løs. Kjørte en hel serie med bilder, med forskjellige lukkertider, og fant ut at min grense for og klare skarpe bilder havner på 1/40. Under det blir det nesten ingen bra bilder. Men 1/40 gir en bra illusjon av fart:celicat23 skrev:Brukte 1/100.. Må begynne en plass, få inn bevegelsene, så kan jeg ta lengre lukkertid
Stiansen skrev:Ja, det hadde ikke vært så dumt det derIS'en har 2 moduser, og den ene modusen er for panorering - så bruker den.Bruker du stabilisatoren når du panorerer?
ArildM skrev:Derfor jeg møtte på så mange fete biler hjem fra Trondheim i gåruh huh? de jævlene er det jo knapt lys iGår bestandig glipp av de treffa på Lånke jeg.
Ekstremt skarpe de ekstralysene du har fått deg Sindre, ble nesten blenda midt på dagen når jeg traff på deg hehe
ArildM skrev:OT: Mulig jeg var ekstra lyssky eller at jeg traff deg i en sær vinkelda har du ikke sett min, min er bygget for bane og derfor ikke særlig pen og felgvalget er deretterDet er deg med de kantfelgene jeg har sett ja? Har sett en annen Rx7 ganske ofte rundt vikhammer eller rett nord for Stjørdal? Tror det er kantfelger med gull i midten på den jeg har sett