MR2turbo skrev:For de som er interreserte og ikke så kjente, står det litt om Hove leirsenter herAhhrr fikk flashback fra leirskolen jeg nå
MR2turbo skrev:hehe.. tror nok du kommer til å kose deg på jobb den helga, jaVar en del hus ledige der ja. Siden de har hatt erfaring med mc treff, så kan jeg nå forstå hvorfor de valgte å kalle et av fasilitetene for blåveis
For de som er interreserte og ikke så kjente, står det litt om Hove leirsenter her: http://www.hoveleirsenter.no
Og som sagt har de booket denne datoen for oss nå, men kommer med mere utfyllende info om kort tid..![]()
Det jeg er muntlig informert om er at vi skal disponere ett hus med endel sengeplasser og fellesrom, og så er det gode muligheter til å slå opp telt..
De har og erfaring fra tidligere bil/mc treff så de skulle plassere oss på ett bra sted
....Gleder meg jeg
cameleon skrev: Fellesrom...Grrr, grrrRolig..det skulle være hemmelig men..jeg har planlagt et spesielt opplegg for mei å dei![]()
![]()
jumbo skrev:Jeg gidder ikke komme. Synes hele greia høres kjedelig ut, så jeg holder meg heller på jobb!Hehe. Tullpeis
Jostein skrev:Jeg tror dere to bør få enerom. Utenfor leirencameleon skrev: Fellesrom...Grrr, grrrRolig..det skulle være hemmelig men..jeg har planlagt et spesielt opplegg for mei å dei![]()
![]()
chris skrev:Jostein: Vi skal få det så mojjo sammen heheJostein skrev:Jeg tror dere to bør få enerom. Utenfor leirencameleon skrev: Fellesrom...Grrr, grrrRolig..det skulle være hemmelig men..jeg har planlagt et spesielt opplegg for mei å dei![]()
![]()