TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff 11-13 Juni 2004 i Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#28819  av Zorin

Gleder meg til og få besøk her nede på sørlandet .. :lol: blir bra!!!!!

#28822  av Per-Ø

Skulle egentlig dil danmark den helgen på firma tur. Men ikke nå lenger :lol:

#28823  av ST205

Da er den ferien i boks :D

Gleder meg som fy :D

#28825  av jumbo

Jeg gidder ikke komme. Synes hele greia høres kjedelig ut, så jeg holder meg heller på jobb!

#28828  av CelicaTurbo

haha! Skal vi tro på den jumbo? :)

#28830  av cameleon

:mrgreen:

#28831  av MR2turbo

hehe.. tror nok du kommer til å kose deg på jobb den helga, ja :mrgreen:

For de som er interreserte og ikke så kjente, står det litt om Hove leirsenter her: http://www.hoveleirsenter.no

Og som sagt har de booket denne datoen for oss nå, men kommer med mere utfyllende info om kort tid.. ;)

Det jeg er muntlig informert om er at vi skal disponere ett hus med endel sengeplasser og fellesrom, og så er det gode muligheter til å slå opp telt..
De har og erfaring fra tidligere bil/mc treff så de skulle plassere oss på ett bra sted ;)

....Gleder meg jeg ;)

#28833  av mr.two

Dette må bli knallbra ! Skal bli hyggelig å møte dere " i live " ! :) Håper at så mange som mulig kommer, jeg og doctorn kommer hvertfall !

#28836  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:For de som er interreserte og ikke så kjente, står det litt om Hove leirsenter her
Ahhrr fikk flashback fra leirskolen jeg nå :cry:
Hehe nei dette blir nok konge :D Litt vesentlig å få med hjemmesiden da,så "vi" kan se hvor vi skal og lese litt om stedet :wink:

#28840  av Gossi

Jeg er med!! :mrgreen:

#28844  av cameleon

MR2turbo skrev:hehe.. tror nok du kommer til å kose deg på jobb den helga, ja :mrgreen:

For de som er interreserte og ikke så kjente, står det litt om Hove leirsenter her: http://www.hoveleirsenter.no

Og som sagt har de booket denne datoen for oss nå, men kommer med mere utfyllende info om kort tid.. ;)

Det jeg er muntlig informert om er at vi skal disponere ett hus med endel sengeplasser og fellesrom, og så er det gode muligheter til å slå opp telt..
De har og erfaring fra tidligere bil/mc treff så de skulle plassere oss på ett bra sted ;)

....Gleder meg jeg ;)
Var en del hus ledige der ja. Siden de har hatt erfaring med mc treff, så kan jeg nå forstå hvorfor de valgte å kalle et av fasilitetene for blåveis :D

Fellesrom...Grrr, grrr :mrgreen: :lol:

Menneh hehe, virket som en veldig flott plass i alle fall! De har lekeplass der også så da kan jeg ta med bøtte og spade :D

Detta blir bra :!: :!: :!:

#28845  av Mr2 Mk2

cameleon skrev: Fellesrom...Grrr, grrr :mrgreen: :lol:
Rolig..det skulle være hemmelig men..jeg har planlagt et spesielt opplegg for mei å dei :wink:

#28856  av chris

jumbo skrev:Jeg gidder ikke komme. Synes hele greia høres kjedelig ut, så jeg holder meg heller på jobb!
Hehe. Tullpeis :mrgreen:

#28857  av chris

Jostein skrev:
Rolig..det skulle være hemmelig men..jeg har planlagt et spesielt opplegg for mei å dei :wink:
Jeg tror dere to bør få enerom. Utenfor leiren :D

#28862  av cameleon

chris skrev:
Jostein skrev:
Jeg tror dere to bør få enerom. Utenfor leiren :D
Jostein: Vi skal få det så mojjo sammen hehe :P

Chris: Så det er vi som ender opp med telt altså :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7