TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• stylet supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #290224  av Supramk3turbo

He he, ha. Har sett den før. Jeg hadde ikke tørt å kjøre med den, i fare for å møte på kjente og Toyota entusiaster. Kunne jo blitt drept :lol:
 #290238  av ArildM

Wow, hvor harry er det ikke med en sånn vinge da. Minner meg om de lokale rånerne som ikke har råa til noe annet enn en aluvinge til 1000 spenn :)
Av med vingen så blir bilen grei nok den da?
 #290259  av Lørnings

Jeg så annonsen og lurte på om jeg skulle legge det inn, men fant ut at jeg isteden skulle ignorere hele bilen og heve meg over den! :P ER DET MULIG?? hørtes jeg skuddpremie, gutter? :wink:
 #290260  av 2r-e-rik

Lørnings skrev:Jeg så annonsen og lurte på om jeg skulle legge det inn, men fant ut at jeg isteden skulle ignorere hele bilen og heve meg over den! :P ER DET MULIG?? hørtes jeg skuddpremie, gutter? :wink:
vi oppretter et fond som kan utbetale dusør..
 #290269  av Supramk3turbo

Jøss, hva er det som skjer med de gutta her a?? he he
 #290270  av Lørnings

Tja, hvis jeg hadde fått en mk3 til 40 000 på skilt i norge, så kunne jeg alltids kjøpt den blå der, og montert en orginal spoiler igjen, eller den AR -racing karbonspoileren som alle har tatt helt av med nå :P
 #290273  av KK-ma70

Ikke nok med at den røde øvers på siden har montert ostehøvel, men han har bare fjernet midtstykket i den 3delte spoileren :roll: Også den fronten da..............
Men noen kan jo kjøpe bilen og redde den fra det helvette den lever i :wink:
 #290295  av 2r-e-rik

alle vet jo at nordmenn er gale. svenskene er jo bare litt på kanten.

men når det gjelder tyskere!!!

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

hr christian hadde desverre ikke råd til å kjøpe seg skyline så han fikset litt på lyktene til sin supra i stedet:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2

dette er vel noe av det værste jeg har sett:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
 #290297  av Supramk3turbo

He he, hva er det du driver med om dagen 2r-e-rik, har du gitt opp supraen å leter etter noe annet å begynne på. Kjøper du en av disse har du jo et godt utgangspunkt for å gjøre de fine igjen. he he.
 #290300  av 2r-e-rik

Supramk3turbo skrev:He he, hva er det du driver med om dagen 2r-e-rik, har du gitt opp supraen å leter etter noe annet å begynne på. Kjøper du en av disse har du jo et godt utgangspunkt for å gjøre de fine igjen. he he.
tenker litt på delebil.. hugger bare en supra som MÅ avlives. har jo funnet noen gode kandidater i tyskland. men det er vell ikke noe brukbart på dem, sånn som di ser ut..
 #290303  av Supramk3turbo

Åja, hehe. Tar du med en til meg å da. Gjerne uten motor :wink: Men om ikke bilene du har funnet så langt er noe å ha så har du ihvertfall spoileren du kan bruke...ha ha ha
 #290334  av 2r-e-rik

Supramk3turbo skrev:Åja, hehe. Tar du med en til meg å da. Gjerne uten motor :wink: Men om ikke bilene du har funnet så langt er noe å ha så har du ihvertfall spoileren du kan bruke...ha ha ha
bilen din er da strøken. hva trenger du delebil for?