Etter å ha lest gjennom de fleste trådene her på prosjektforumet og gått og siklet i ett år på mitt eget er jeg nå endelig i gang
Det hele begynte i går med en liten kjøretur fra lysaker-lillestrøm-stabekk-nesbru-grimstad-bekkestua-nesbru-bekkstua med bare 14 timer bak rattet
. I Grimstad fikk jeg kjøpt et frontcut av en AE 101 levin fra mr2pondus her på forumet (takk for en super handel og en koselig prat
) som siden ble transportert hjem. Vel hjemme i garasjen til junkern fikk vi frontcutet av hengeren (videosnutt kommer, var en interessant operasjon
). Fikk i tillegg kjøpt med stabstag fra cusco, motorlokk til SC og ny innmat til speedo'n.
Bilder kommer fra i morgen av, da jeg skal kjøpe meg digitalkamera i morgen til garasjen
Planer for bilen før sommeren:
- Overhale 4agze
- Større reimhjul til pressa
- Nytt svinghjul, kanskje Fidanza
- Coilovers fra Ksport (vet disse skal være harde, men liker det sånn, får evnt bytte de etter hvert)
- Polyforinger
++ det lommeboka tåler
Til vinteren:
- Bytte kanaler og hjulbuer
- Bodykit (prøve å lage selv uten noen kunnskaper på forhånd
)
- Interiør
- Evnt ideer jeg får underveis
Bare å komme med innspill og ideer underveis da jeg ofte gjør først og tenker etterpå, og lager mer jobb for mine hjelpere
. Blir ikke like brutalt som enkelte andre her inne, men ett sted må man jo begynne
I tillegg så blir det jo noen deler til overs, så hvis noen trenger noen deler fra en levin er det bare å komme med bud.
Har følgende i hvert fall:
- Panser med scoop
- Frontfanger
- Girkasse
- Bremser/kalippere
- Dashbord
++ bare å spørre
Oppdateringer kommer fortløpende

Det hele begynte i går med en liten kjøretur fra lysaker-lillestrøm-stabekk-nesbru-grimstad-bekkestua-nesbru-bekkstua med bare 14 timer bak rattet

Bilder kommer fra i morgen av, da jeg skal kjøpe meg digitalkamera i morgen til garasjen

Planer for bilen før sommeren:
- Overhale 4agze
- Større reimhjul til pressa
- Nytt svinghjul, kanskje Fidanza
- Coilovers fra Ksport (vet disse skal være harde, men liker det sånn, får evnt bytte de etter hvert)
- Polyforinger
++ det lommeboka tåler

Til vinteren:
- Bytte kanaler og hjulbuer
- Bodykit (prøve å lage selv uten noen kunnskaper på forhånd

- Interiør
- Evnt ideer jeg får underveis
Bare å komme med innspill og ideer underveis da jeg ofte gjør først og tenker etterpå, og lager mer jobb for mine hjelpere

I tillegg så blir det jo noen deler til overs, så hvis noen trenger noen deler fra en levin er det bare å komme med bud.
Har følgende i hvert fall:
- Panser med scoop
- Frontfanger
- Girkasse
- Bremser/kalippere
- Dashbord
++ bare å spørre

Oppdateringer kommer fortløpende

Sist redigert av tettwatt den 26 mai 2009 22:47, redigert 5 ganger totalt.
Rød Mr2 - 87, Rust og maaange km 
Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk
Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*
Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*

Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk

Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*

Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*