Alt av kvalitet innen fotografi utstyr koster helt syke summer. Så en må nesten vurdere interessen opp mot lommeboka litt

celicat23 skrev:Veldig bra bilder:D ville kanskje prøvd å endre litt mer på fører av primeraen da den sensureringen får han til å minne om en motor interisert person som er mye i mediene nå grunnet syke og forferdelige ting.
Offern skrev:Veldig bra bilder:D ville kanskje prøvd å endre litt mer på fører av primeraen da den sensureringen får han til å minne om en motor interisert person som er mye i mediene nå grunnet syke og forferdelige ting.Takker. Føreren ble lagt til fra ett annet bilde jeg tok da han kjørte bilen. Var ut av egen preferanse for ikke og bli tatt bilde av jeg "sensurerte" han
bare et forslag. synes bildene dine er helt konge.
celicat23 skrev:Flott... Harddisken tok kvelden, så en god del bilder er tapt. Hurra!!! Lurer på om jeg skal bruke det som motivasjon for og selge unna alt foto-relatertKoster ikke mye å redde dataene fra en sånn tror jeg. Og ang salg så gi det to uker og så selg det, så angrer du kansje ikke når alt er borte
og gi meg ja.... ARGH!!!!
ArildM skrev:Bra du ikke gir opp helt daNeida. Bare kvitter meg med litt "spesielt" utstyr først. Beholder det essensielle, enn så lenge. Fikk til slutt redda bildene fra harddisken, og etter 130 updates fra microsoft så er windows oppe og går igjen med alt installert.
celicat23 skrev:
F-SECURE anti-virus suger kukk!!!