Lurte lenge om denne bilen var tilsalgs, siden den sto så lenge på toyota
Blir bra dette 

inzane2012 skrev:ja, da har jeg akkurat byttet ut di smågrusomme "lexus" lyktene mine med 94+ lykter, og det kom seg betraktelig:) bilder kommer om en liten stund:)Ja 94-baklysa er mye finere ja, blir kult å se bildene, hvordan den ble
MEN: jeg oppdaget ganske fort at jeg har ett lite "problem" om en kan kalle det det:) hehe, fordi når jeg trykker på bremsepedalen, så tennes bådebremselysa og tåkelysa?? og tåkelysa ser ikke ut til å fungere i det hele tatt?? jeg oppdaget fort når jeg drev på og knotet med å bytte lykter at pluggen på hovedledningen og den som kommer fra lyktene begger er hunn plugger, så det jeg gjorde var å klippe av den hannpluggen fra det gamle ledningsnettet og skjøyte det på hovedledningen...
James skrev:Ble bra dette inzane2012! Liker fronten godt. Gi bilen sidekjørt, bakfanger og litt senk så er du derja, det kommer, etterhver, men har ikke så mye penger å rutte med, og har ingen mekke plass så må stå ute hver gang jeg jobber med bilen... sånn som idag stod jeg ute å dilla med di nye lyktene i ett par tima i til tider ganske bra med regn:( men det var nå verdt det:)
Mr2Even skrev:var det jeg gjorde og når jeg drev på, jeg satte bare sammen di gamle kontaktene og klippet di av og så skjøtet jeg på ledningene fra hankontakten på samme farge på hovedkabelen, ser ikke så veldig profft ut, men det funker, pluss at jeg syns det ser litt kult ut at jeg bare har 2 kjørelys til vanlig, og 4 bremselys:)inzane2012 skrev:ja, da har jeg akkurat byttet ut di smågrusomme "lexus" lyktene mine med 94+ lykter, og det kom seg betraktelig:) bilder kommer om en liten stund:)Ja 94-baklysa er mye finere ja, blir kult å se bildene, hvordan den ble
MEN: jeg oppdaget ganske fort at jeg har ett lite "problem" om en kan kalle det det:) hehe, fordi når jeg trykker på bremsepedalen, så tennes bådebremselysa og tåkelysa?? og tåkelysa ser ikke ut til å fungere i det hele tatt?? jeg oppdaget fort når jeg drev på og knotet med å bytte lykter at pluggen på hovedledningen og den som kommer fra lyktene begger er hunn plugger, så det jeg gjorde var å klippe av den hannpluggen fra det gamle ledningsnettet og skjøyte det på hovedledningen...Ledningsnettet på de gamle er nok anderledes satt opp så lysa blir feil når du bruker de på de nye baklyktene. Jeg kuttet av hunn-kontakten i bilen og brukte små kabelsko som jeg puttet inn på riktig sted i baklysa, det funket..
Bilen din er forresten kommet seg betraktelig
inzane2012 skrev:Ja det er tøft
var det jeg gjorde og når jeg drev på, jeg satte bare sammen di gamle kontaktene og klippet di av og så skjøtet jeg på ledningene fra hankontakten på samme farge på hovedkabelen, ser ikke så veldig profft ut, men det funker, pluss at jeg syns det ser litt kult ut at jeg bare har 2 kjørelys til vanlig, og 4 bremselys:)
Mr2Even skrev:jepp, får se om ikke jeg får lagt ut noen i morgen kveld, tok noen med mobilen, men får ikke lagt di inn på dataen av en eller anna merkelig grunn:(...inzane2012 skrev:Ja det er tøft
var det jeg gjorde og når jeg drev på, jeg satte bare sammen di gamle kontaktene og klippet di av og så skjøtet jeg på ledningene fra hankontakten på samme farge på hovedkabelen, ser ikke så veldig profft ut, men det funker, pluss at jeg syns det ser litt kult ut at jeg bare har 2 kjørelys til vanlig, og 4 bremselys:)Legg ut noen bilder snart da
Mr2Even skrev:Tøftdet, pluss at nå ser vertfall folk meg når di kommer bakfra i mørket... ehhh... det hørtes kanskje litt mer koffert enn beregna;) hehe...Og nå slipper du å få vann inn i lyktene
inzane2012 skrev:HeheMr2Even skrev:Tøftdet, pluss at nå ser vertfall folk meg når di kommer bakfra i mørket... ehhh... det hørtes kanskje litt mer koffert enn beregna;) hehe...Og nå slipper du å få vann inn i lyktene