Tusen takk! bilen blir nok gromm igjenn om nokon månar
hehe, ja var litt av ei helg det her. han som knuste lykta er nå utestengt fra gatebil. Vart bra med action da den lykta vart knust 

1mo skrev:Tusen takk for omtanken karer! setter pris på det!Felgene får du nye deler til, ytterring, innerring og senter eik. Type superstar kloster hvis du lurte. Må si det skar i sjelen min når eg såg bildene av bilen![]()
det vart ikkje så ille med bilen, det som gjekk tapt var.. alle bere staga i bakstillingen på høgre side knakk. så eg har bestillt alle nye inkludert spindelen å lager for å vere sikker, diffen å drivakslingen er heilt. Bakparten må rettest 3mm over til høgre og bakskjermen skal byttes. så må eg skaffe ny felg, baklykta, bakfanger. fronten må rettes litt i gjigen den og, va ein ca 3mm der å. Der må eg ha ny intercooler å lykt. frontfangeren kan eg støpe opp igjenn og skjermen kan rettes. Så skal bilen heilakkerest hvit med blå perlemor. kansje noen ekstra ponnyer og..Blir litt jobb men skal ha bilen klar til juli treffet eller sept.
![]()
Heile jobben blir dokumentert å tatt bilde av, alle kviteringer tatt vare på. Slik at folk kan sjå at bilen ikkje bare blir lasket isammen med sparkel å sikaflex!!!!!!!